Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich lese das Menü."

Çeviri:Menüyü okuyorum.

1 yıl önce

5 Yorum


Egzolinas1

Ben menü okurum da doğru olmalı.

1 yıl önce

heja538629

Lese ile lesenin farkı nedir ?

1 yıl önce

SteffiBookworm-

(Ben) okurum - ich lese
(Sen) okursun - du liest
(O) okur - er/sie/es liest
(Biz) okuruz - wir lesen
(Siz) okursunuz - ihr lest / sie lesen
(Onlar) okurlar - sie lesen

dictionary/Almanca/lese-lesen-fiil-%C5%9Fimdiki+belirtme+zaman%C4%B1-birinci+%C5%9Fah%C4%B1s-tekil/86435005bb19d4f944cc3b07a419ba98

http://de.bab.la/konjugieren/deutsch/lesen

1 yıl önce

enolGrel

ben menüyü okuyom dedim kabul etmedi adamlar cagdaş ve bilinçli türkçe istiyor

1 yıl önce

ert789

menü okurum dedim yanlış dedi

11 ay önce