"Eğer soğuk olmazsa yemek yemeye gideriz."

Çeviri:Sofern es nicht kalt ist, gehen wir essen.

January 2, 2017

26 Yorum
Tartışma kilitli.


emresto1

ama acayip yaklaştım sadece kalt tan snra ist koymadım ama yinede mutlu oldum he :) hani topa iyi vururda direkte patlar ya yinede gol olmuş gibi kabarırsın aynen öyle


gokhan997213

Ne hikmetse benim toplarda hep direkte patliyor


YNSZ1

Böyle giderse zor gideriz yemeğe iki saattir cümleyi toparlayamadm ❤❤


ozlyr

"Sofern es ist nicht kalt, gehen wir essen" denilemez mi? İki cümleyi de devrik mi kullanmamız gerekiyor?


mizinamo

Denilemez.

sofern olsa, fiil (ist) sona gidiyor: sofern ....... ist.


Ayse__k

virgülden sonraki kısımda neden " gehen" başa geldi?


mizinamo

Fiil cümlenin ikinci yerinde.

"Wir gehen essen." -- "Wir (1) gehen (2) essen."

Burada, bütün cümlenin birinci yerinde Sofern es nicht kalt ist olduğu için, fiil "gehen" ikinci yerde olabildiği için buradan sonra geliyor: "Sofern es nicht kalt ist,(1) gehen (2) wir essen."


adil683497

Mizinamo eger kurs gördüysen belirsin 123 321 teknigi Yani bizim Türkçede ki bigi

"Akşam soğuk olmazsa Yemek yemeye gideriz "

'Soğuk olmazsa aksam yemek yemeye gideriz '


adil683497

Yada bunun gibi Soguk olmazsa gideriz aksam yemek yemeye

( Bir soruya cevap verir gibi )


adil683497

Burdaki tek soru. Su Uygulama daima 321 teknigi gösteriyor bize


ZehrazcanT

Burada şöyle ama


ebnem441597

Sofern (eğer) es (o) nicht (olmazsa) kalt (soğuk) ist gehen (gideriz) wir (biz) essen (yemek yemeye) şeklinde Türkçe cümleyi devirince kolay oldu biraz:)


HilalOz3

şaka yapmıyorum tam yarım saat düşündüm alamanca bu kadar zor olmasan keşke .d


Yusuf12613

wenn es nicht kalt ist, gehen wir zu essen


alibektas34

"zu" olmadan aynı cümle kabul ediliyor.


alperenba7

Wenn neden olmuyor


alibektas34

"Wenn es nicht kalt ist, gehen wir essen." kabul ediliyor.


dogab1z

biraz zor sanki...


Gozel168123

Wenn ve soferrn arasindaki fark nedir


Mertsynmz

NE LANET Bİ CÜMLESİN BE 10 KERE DENEDİM


humetin

Eğer soğuk değilse, yemek yemeğe gideriz.


Ebrar396944

Sofern yerine wenn de olur ama kabul edilmedi


OuzhanAtal4

Bu kalıplar neden zor niye wenn, weil yada ob değil de sofern

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.