"O seni duyar."

Çeviri:He hears you.

February 26, 2014

6 Yorum


almondcgl

He hears to you neden olmaz açıklar mısınız?

July 6, 2014

asybrcn

'To you' sana anlamına gelir!!!

September 29, 2014

Aslican8

Bu anlama gelen bütün şıkları işaretleyin diyor iki yanıtı da seçerseniz sıkıntı yok

November 5, 2016

EXOL546420

Uygulama mala bagladi

November 21, 2016

MuratYalcin

Soru yanlis

January 7, 2017

Azra947566

Bune ya

August 17, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.