1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O seni duyar."

"O seni duyar."

Çeviri:He hears you.

February 26, 2014

10 Yorum


almondcgl

He hears to you neden olmaz açıklar mısınız?


asybrcn

'To you' sana anlamına gelir!!!


ozantopcu48

It hears you dedim bu sefer dogru cevap he hears you dedi bu soru hatalı duzeltilmesi gerek


elifal26

it hears you neden olmuyo belki bi köpek falan onu duyuyo yani olamaz mı?


EXOL546420

Uygulama mala bagladi


SeherCengi1

He ya da she ne fark eder illa she mi olması gerekiyo


Aslican8

Bu anlama gelen bütün şıkları işaretleyin diyor iki yanıtı da seçerseniz sıkıntı yok


enesbglmone

Olum dhdhhd illa "he hears you" mu olmalı she veya it olmuyor jsjzj


_omerbolat_

he hears to you neden olmuyor ? Genis zamanda to kullanılamaz mı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.