"Hij zal zich inschrijven voor de kookles."

Vertaling:He will register for the cooking class.

1 jaar gelden

6 opmerkingen


volkstuin1

waarom wordt het woord "zich" niet vertaald in het Engels?

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat het geen wederkerend werkwoord is in het Engels, in tegenstelling tot het Nederlands.

1 jaar gelden

volkstuin1

bedankt

1 jaar gelden

dingske1

waarom is 'subscribe' in deze context verkeerd?

1 jaar gelden

blijeuil
blijeuil

geen idee, dat had ik ook en lijkt ook goed te moeten zijn, zie http://www.vertalen.nu/vertaal?vertaal=inschrijven&van=nl&naar=en

1 jaar gelden

piguy3
piguy3

We subscribe to magazines and newspapers, but not for classes.

11 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.