1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is a child."

"He is a child."

Fordítás:Ő gyerek.

February 26, 2014

7 hozzászólás


tibor.orba

He az szerintem fiura utal..


Sisyphus724125

Szerintem: ő egy gyerek


ViragHalas

Az fiura utal mert he van de ha she s van akk lány


csengeri.j

Tibor+ virag: Child és nem boy/girl


Gabriella287688

Pont nem kedves Janos, mert a He az a ferfire utal es ebben az esetben (ő-t) jelent. A mondat magyarul Ő gyerek (fiu)


susan342832

A jó választ írom, mégis többször visszaadja.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.