1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "No, her elephant is not red."

"No, her elephant is not red."

Çeviri:Hayır, onun fili kırmızı değil.

February 26, 2014

52 Yorum


KoybasiKadir

Hayir o fil kirmizi degil yazdim. 'Her' sasirtti yalniz dogru degil mi ? :)

December 9, 2014

sedatefe123

onun fili olmalı çünkü HER yazmış

November 30, 2016

ElifNazEse

"Her" kelimesinin karşılığı "Onun" anlamına gelmektedir. ("Her" ifadesi kadınlar için kullanılır, erkekler içinse "His" vardır.)

June 2, 2019

yavuzPRO

doğru

November 18, 2016

BillyTheRed

Kadının fili var ama kırmızı değil. Sanırım mor:) Çok güldüm sağolsun yazan arkadaş.

October 7, 2014

Zembereck

Oyuncak fil belki :d

February 25, 2015

yavuzPRO

hayır kesin kırmızı bu fil eminim değil diosa öledir

November 18, 2016

karyamu

Yazim yanlisi var fili ne demek

December 24, 2014

Selcen_Ozturk

Onun fili demek. Onun fili yerine fili yazabilirsin.

January 7, 2015

yigitdilek

Gizli ozne olarak dusunursek hayir (onun ) fili kirmizi degil oluyor

February 5, 2015

EsmerKokme

Bir fil kirmizi olabilir mi?

June 17, 2019

ErtanYurdd

Fil degil fili

January 28, 2015

iremisgodbro

FİLLER PEMBEYDİ SANKİ :D

February 21, 2015

cesetles

yanlış kabul edeceğini tahmin ettim fakat inadına yazdım, ve cümlenin tercümesi doğrudur " hayır, onun fili kızıl değil."

May 14, 2015

frt2107

Ya böyle birşey yok hayır onun kırmızı fili yok dedim nasıl olmuor

September 24, 2015

frt2107

yorumları okurken anladım hine kurtardın bizi thanks selcen

September 24, 2015

RecepYz

Bu neden böyle oldu ki . Ben "Hayır o fil kırmızı değil" yazdım kabul etmedi

October 15, 2015

Sukru_Dasdemir

"o fil" ve "onun fili" farklı şeyler Recep. Birine ait filden bahsediyor.

November 1, 2015

NazlIk4

Hayir fili kirmizi degildir ne ya. Hayir fil kirmizi değildir yazdim i harfi yuzunden yanlış dedi

October 16, 2015

35__musa

Her`s elephant olurmu?

December 20, 2015

incikin_

"Her" zaten "onun" anlamı veren bir zamir. " 's " takısına burada ihtiyacımız yok. Zamir olmasaydı " 's " kullanırdık. Mesela:

Helen's car (=Helen'ın arabası)
Burada "Helen her car" YANLIŞ olurdu.

My birthday
(=Benim doğumgünüm)
Burada My zaten aitlik belirtiyor; 's gereksiz.

July 1, 2016

TiffanHwang

Hayır , filler kırmızı değildir ne yalnış var

February 8, 2016

EFEPEK

Bu soru yanlış

June 13, 2016

BurakAktur

Fil yazdım fili geldi bu ne yav

June 13, 2016

muhammedkaraboga

Eh be mübarek onun fili ne

June 17, 2016

gokhancan34

hayır fil kırımızı değil olmalı

July 14, 2016

HseyinATMA3

Her takısı olmasa idi ;hayır fil kırmızı değil doğru olurdu ,her onun zamir görevinde oluyor yani hayır onun fiili kırmızı değil veya hayır fiili kırmızı değil olur ,her takısı 3.tekil sahısı vurguluyor

July 29, 2016

E1Acs

Onun

August 9, 2016

Dizellll

Kırmızı değil çünkü yeşil

September 11, 2016

aratist44

Fil yaziyoruz fili diyor hiammkinaa

September 16, 2016

Emre630342

Fili ne ya bana fili dedi

September 23, 2016

Ayhanrn

ama doğru değil mi ki

October 2, 2016

burakhan03

benim fil cam göbeği yeşil

October 29, 2016

AltunIsaye

Yanlish tutmamalidilar onub fili dememizide

November 12, 2016

burak68791

Dilim dönmüyoo

November 23, 2016

Berkantnal1

Yanlislikla ni yazdim

November 29, 2016

EbubekirYe1

HAYIR O FİLİ KIRMIZI DEĞİL

January 15, 2017

MeltemKoca8

Yanlış

March 1, 2017

Blink_123

çünkü benim filim pembe

March 18, 2017

SENAUZUN4

bu nasıl olmuyo yaaa

March 21, 2017

MuhammedOn20

no,her elephant is not green

March 23, 2017

umutatakul

"Hayır Kızın fili kırmızı değil" seçeneğini neden kabul etmiyor?

May 17, 2017

rodi440286

kırmızı fil gören likelasın

September 8, 2017

ahmetcan497563

Fil yazsak olmuyor fili ya da onun fili yazmamız lağzım

September 17, 2017

Zeliha838645

Onun fili kırmizı degil. Yesil ya da mordur.:)))

September 22, 2017

AliSivri3

Her bir çoğul kelimedir.Bu yüzden onu onun cevapları doğrudur.O yazan bir kişi yanlış cevapla karşı karşıyadır

October 29, 2017

bunny4538971

saçma cümlelerden birtane daha

January 3, 2018

bnyaminaldr

Ya aynısını söylüyorum kabul etmiyor

April 2, 2019

berkin185665

Aramızda kaç kişinin fili var

April 4, 2019

perihan186296

Hayir onun fili kırmızı değildir. Cevirisi yanlis oldu. Değil olmasi lazimmis .Doğru olmasi gerekmiyormu.

July 23, 2019

_mystify_

Yok pembe fil

August 15, 2019

ismailkrde

Fil kaplumbağa günlük hayatımızda yok bunların yerine iç içe olduğumuz karınca böcek ve diğer birçok hayvanların kelime anlamlarını öğrensek daha iyi olacak

September 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.