"No,herelephantisnotred."

Çeviri:Hayır, onun fili kırmızı değil.

4 yıl önce

51 Yorum


KoybasiKadir

Hayir o fil kirmizi degil yazdim. 'Her' sasirtti yalniz dogru degil mi ? :)

4 yıl önce

sedatefe123

onun fili olmalı çünkü HER yazmış

2 yıl önce

yavuzPRO

doğru

2 yıl önce

BillyTheRed

Kadının fili var ama kırmızı değil. Sanırım mor:) Çok güldüm sağolsun yazan arkadaş.

4 yıl önce

Zembereck

Oyuncak fil belki :d

3 yıl önce

yavuzPRO

hayır kesin kırmızı bu fil eminim değil diosa öledir

2 yıl önce

Mehmetemre111

hiç güleceğim yoktu be o yüzden lingot attım

2 yıl önce

karyamu

Yazim yanlisi var fili ne demek

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Onun fili demek. Onun fili yerine fili yazabilirsin.

3 yıl önce

yigitdilek

Gizli ozne olarak dusunursek hayir (onun ) fili kirmizi degil oluyor

3 yıl önce

ErtanYurdd

Fil degil fili

3 yıl önce

cesetles

yanlış kabul edeceğini tahmin ettim fakat inadına yazdım, ve cümlenin tercümesi doğrudur " hayır, onun fili kızıl değil."

3 yıl önce

frt2107

Ya böyle birşey yok hayır onun kırmızı fili yok dedim nasıl olmuor

3 yıl önce

frt2107

yorumları okurken anladım hine kurtardın bizi thanks selcen

3 yıl önce

RecepYz

Bu neden böyle oldu ki . Ben "Hayır o fil kırmızı değil" yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

Sukru_Dasdemir

"o fil" ve "onun fili" farklı şeyler Recep. Birine ait filden bahsediyor.

3 yıl önce

NazlIk4

Hayir fili kirmizi degildir ne ya. Hayir fil kirmizi değildir yazdim i harfi yuzunden yanlış dedi

3 yıl önce

35__musa

Her`s elephant olurmu?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Her" zaten "onun" anlamı veren bir zamir. " 's " takısına burada ihtiyacımız yok. Zamir olmasaydı " 's " kullanırdık. Mesela:

Helen's car (=Helen'ın arabası)
Burada "Helen her car" YANLIŞ olurdu.

My birthday
(=Benim doğumgünüm)
Burada My zaten aitlik belirtiyor; 's gereksiz.

2 yıl önce

TiffanHwang

Hayır , filler kırmızı değildir ne yalnış var

2 yıl önce

brahimEsge

Abi çok saçma anlamak çok zor

2 yıl önce

ardameric123

hatır onun fili kırmızı depil yazdım kobül etti ne ballıyım bennnnnn

2 yıl önce

orhan81537

Iyi

2 yıl önce

kran92628

Yani fil yazmişsim fili yazmasam ne olurdu

2 yıl önce

gs05

Ne kadar da sacma bir cumle

2 yıl önce

Omer.korkmaz

Hayır, dişi fil kırmızı yazdım. Bana açıklayabilir mi biri?

2 yıl önce

EFEPEK

Bu soru yanlış

2 yıl önce

BurakAktur

Fil yazdım fili geldi bu ne yav

2 yıl önce

muhammedkaraboga

Eh be mübarek onun fili ne

2 yıl önce

gokhancan34

hayır fil kırımızı değil olmalı

2 yıl önce

HseyinATMA3

Her takısı olmasa idi ;hayır fil kırmızı değil doğru olurdu ,her onun zamir görevinde oluyor yani hayır onun fiili kırmızı değil veya hayır fiili kırmızı değil olur ,her takısı 3.tekil sahısı vurguluyor

2 yıl önce

E1Acs

Onun

2 yıl önce

Dizellll

Kırmızı değil çünkü yeşil

2 yıl önce

aratist44

Fil yaziyoruz fili diyor hiammkinaa

2 yıl önce

Emre630342

Fili ne ya bana fili dedi

2 yıl önce

Ayhanrn

ama doğru değil mi ki

2 yıl önce

burakhan03

benim fil cam göbeği yeşil

2 yıl önce

AltunIsaye

Yanlish tutmamalidilar onub fili dememizide

2 yıl önce

burak68791

Dilim dönmüyoo

2 yıl önce

Berkantnal1

Yanlislikla ni yazdim

2 yıl önce

EbubekirYe1

HAYIR O FİLİ KIRMIZI DEĞİL

1 yıl önce

MeltemKoca8

Yanlış

1 yıl önce

Blink_123

çünkü benim filim pembe

1 yıl önce

SENAUZUN4

bu nasıl olmuyo yaaa

1 yıl önce

MuhammedOn20

no,her elephant is not green

1 yıl önce

umutatakul

"Hayır Kızın fili kırmızı değil" seçeneğini neden kabul etmiyor?

1 yıl önce

rodi440286

kırmızı fil gören likelasın

1 yıl önce

ahmetcan497563

Fil yazsak olmuyor fili ya da onun fili yazmamız lağzım

1 yıl önce

Zeliha838645

Onun fili kırmizı degil. Yesil ya da mordur.:)))

1 yıl önce

AliSivri3

Her bir çoğul kelimedir.Bu yüzden onu onun cevapları doğrudur.O yazan bir kişi yanlış cevapla karşı karşıyadır

1 yıl önce

bunny4538971

saçma cümlelerden birtane daha

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.