1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "No, her elephant is not red."

"No, her elephant is not red."

Çeviri:Hayır, onun fili kırmızı değil.

February 26, 2014

69 Yorum


BillyTheRed

Kadının fili var ama kırmızı değil. Sanırım mor:) Çok güldüm sağolsun yazan arkadaş.


Zembereck

Oyuncak fil belki :d


yavuzPRO

hayır kesin kırmızı bu fil eminim değil diosa öledir


AliEmreGNG

Morsa necati dir o :)


KoybasiKadir

Hayir o fil kirmizi degil yazdim. 'Her' sasirtti yalniz dogru degil mi ? :)


sedatefe123

onun fili olmalı çünkü HER yazmış


ElifNazEse

"Her" kelimesinin karşılığı "Onun" anlamına gelmektedir. ("Her" ifadesi kadınlar için kullanılır, erkekler içinse "His" vardır.)


karyamu

Yazim yanlisi var fili ne demek


Selcen_Ozturk

Onun fili demek. Onun fili yerine fili yazabilirsin.


NazlIk4

Hayir fili kirmizi degildir ne ya. Hayir fil kirmizi değildir yazdim i harfi yuzunden yanlış dedi


35__musa

Her`s elephant olurmu?


incikin_

"Her" zaten "onun" anlamı veren bir zamir. " 's " takısına burada ihtiyacımız yok. Zamir olmasaydı " 's " kullanırdık. Mesela:

Helen's car (=Helen'ın arabası)
Burada "Helen her car" YANLIŞ olurdu.

My birthday
(=Benim doğumgünüm)
Burada My zaten aitlik belirtiyor; 's gereksiz.


TiffanHwang

Hayır , filler kırmızı değildir ne yalnış var


user62442

Senin cümlen bayağı yanlış. "No, her elephant is not red" demek Hayır, onun fili kırmızı değil demektir. Her elephant: onun fili. Sen filler diyerek genelleme yapmışsın


HseyinATMA3

Her takısı olmasa idi ;hayır fil kırmızı değil doğru olurdu ,her onun zamir görevinde oluyor yani hayır onun fiili kırmızı değil veya hayır fiili kırmızı değil olur ,her takısı 3.tekil sahısı vurguluyor


Dizellll

Kırmızı değil çünkü yeşil


Emre630342

Fili ne ya bana fili dedi


Ayhanrn

ama doğru değil mi ki


burakhan03

benim fil cam göbeği yeşil


AltunIsaye

Yanlish tutmamalidilar onub fili dememizide


Berkantnal1

Yanlislikla ni yazdim


EbubekirYe1

HAYIR O FİLİ KIRMIZI DEĞİL


Blink_123

çünkü benim filim pembe


MuhammedOn20

no,her elephant is not green


umutatakul

"Hayır Kızın fili kırmızı değil" seçeneğini neden kabul etmiyor?


rodi440286

kırmızı fil gören likelasın


ahmetcan497563

Fil yazsak olmuyor fili ya da onun fili yazmamız lağzım


Zeliha838645

Onun fili kırmizı degil. Yesil ya da mordur.:)))


AliSivri3

Her bir çoğul kelimedir.Bu yüzden onu onun cevapları doğrudur.O yazan bir kişi yanlış cevapla karşı karşıyadır


bnyaminaldr

Ya aynısını söylüyorum kabul etmiyor


berkin185665

Aramızda kaç kişinin fili var


Omgguys

Bir fil kirmizi olabilir mi?


elifalize1

Olamaz işte, o da öyle demiş.


perihan186296

Hayir onun fili kırmızı değildir. Cevirisi yanlis oldu. Değil olmasi lazimmis .Doğru olmasi gerekmiyormu.


ismailkrde

Fil kaplumbağa günlük hayatımızda yok bunların yerine iç içe olduğumuz karınca böcek ve diğer birçok hayvanların kelime anlamlarını öğrensek daha iyi olacak


Ayegl335082

Ya, kırmızı fili saymadı


EmreMertAltay

Kimin fili olur ki .Diyelim 1 Hindistan ailesi.Peki ya neden kırmızı.


user62442

Dostum ilginç cümlelerle ingilizce öğreniyorsun işte, mantık aramanın ne faydası var?


MuhammedYI554754

Oyuncaklar görmesin.


melonaz02

hayır onun kırmızı fili değil neden olmuyor?


SADIKCANDA

Seçeneklerde, fil, kırmızı ve değil secenekleri yok ki. Dogru cevabı vereyim.


zmzmmz

Milletin fili var bee


NurErolGnl

daha cevabım bitmeden niçin sonlandırılıyor


yavuzseiim

kırmızı fil mi olur amk


Ramazan313827

Beyin sakın ama sakın duolingoda mantık arama SAKIN


sinanbilic1

the elephant olmaz mi


yasemin492635

Bisi sorucam ben bunu bitirince tac icinde 1 oluyor tekrar yapsam yeni seyler mi ogreniyorum Yoksa tekrar amaclimi yapmis oluyorum??


yasin123434

No her the elephant is not red olmaz mıydı


iremsu52725

Onun fili mi varmış


AdemA343409

DUOLİNGO İYİCE SAÇMALAMIŞ. BİRİNİZE BÜTÜN LİNGOTUMU VERECEĞİM.


recep18293

Bir harf yanlis yazdim diye nasil kabul etmiyor anlamadim


recep18293

Vir harf fazla yazdim diye kabul etmiyor olacak iş değil


Esma59891

Adamların fili var....


as.pin.da

Allah allah bizim belgesellerdeki bütün filler kırmızı


as.pin.da

Allah allah bizim gördüğm bütün filler kırmızı


Alaaddinel3

Simdi boşboş konuşmayın yapmamak için bahane uydurmayın ben çok seviyorum


seymanur2334

Filler gri ben canlı gördüm.


MucellaUst

Sadece virgül koymadım diye puan alamadim


FatmaBayra369613

Dediği şeyi diyorum ama kabul etmiyor boşuna bir can gitti


HasanYahya8

Kırmızı fil .d

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.