A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She has thirteen books."

Fordítás:Tizenhárom könyve van.

4 éve

7 hozzászólás


theacska

Na hát én vagy ötször meghallgattam, és azt értettem, hogy box. Persze utólag rájöttem, hogy az nincs többes számban, de már mindegy... :D

4 éve

barnak01
barnak01

"Van tizenhárom könyve" a válasz rossz de miért? Csak a szavakat cseréltem fel!

4 éve

keep2000

Nem rossz

4 éve

horvathkrisztian

Vicc. Csak számot ír ha mondod és az ugye nem ugyanaz mint a példamondatban, hiszen ott ki van írva betűvel. Ha jól emlékszem az összes számmal kapcsolatos, mikrofonos feladatot ugranom kellett hiszen rosszul értelmezi. Javaslom a hiba kiküszöbölését! Köszönöm!

4 éve

aptg.gabi

Jelentsd a hibáknál!
Itt javasolhatod, de nem tudok konkrét számokat ugyan, de a sok egymás közötti "beszélgetést" se idejük, se energiájuk nincs (ami érthető) átfutni a szerkesztőknek. Viszont, ha ott jelented rövid időn belül orvosolják tapasztalataim szerint. Még meg is köszönik a segítségedet.

4 éve

Barnus14

Boxnak hallani

8 hónapja

Harga
Harga

Érdemes megjegyezni, hogy amit így hallasz, hogyan írják és mit jelent.

6 hónapja