"Hello"

Çeviri:Merhaba

February 26, 2014

92 Yorum


ib00w

Hello'nun okunuşu genelde aksanlara göre biraz farklı olsa da programdaki ses ile acaba Hello demedi de pillow mu dedi yada Hell no mu dedi diye kafam karışmadı değil xd


feridun142577

Merhabanın yanına {!} İşaretide koydum kabul etti


SerinAGA

Burada hello demiyor ! A big .... gerisi anlaşılmıyor, kontrol edilsin bence


rveyda705125

Bence de ben de a big gibi bir sey duyuyorum


Nutella901349

Hello diyo haynu anliyom


ZaynGirl2

Pillow anladım cry


OnlyWoman1

Kadının dediğinden bir şey anlamadım he now yazdım :D


avare55

selamun aleykum değil mi ya


noana_

Kafirler işte ğamwnroanwf


Aysima1905

Aynen kgksizmazums


godartt

merhaba diyorum kabul etmiyor. sistemde sıkıntı var.


M.Cemr0

''Hellow'' diye ses çıkıyor ama yazılışı ''Hello''


duo223353

İngilizcede telaffuzlar Türkçedekilerden farklı olabilir.


OKANDEMR1

hı hello same thıng


tu.8zPhLorMCTQk7

kadının ne dedıgı anlasılmıyo


MustafaYESIL

anlaşılır bir hello değil.


noana_

Evet, telaffuz biraz farklı olabilir ama bence o kadar da anlaşılmıyor değil.


ruya820064

Hello ve hi ikiside Merhaba arada bi fark varmi


BayanGlge

Hello, merhaba. Hi, selam demek


MspSweetel

Uhmm. HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :) .


EkIuP

Ya bi bitmiyo bölum


Melike720941

"merhaba" yazıyorum yanlış diyor kafayı yiyeceğim


Ayeglztrk137771

hello merhaba demek ama yanlış yazıyor kesinlikle hatalı


zeybilteo

Arkadaşlar o zaman okuyun yazılanı!


izel921910

Hello diyo merhaba yazdim kabul etmiyor diyorsunuz sesten dinlediginizi yazacaksiniz anlamini degil saygilarla.


UmutkemalT

Uygulama dondu ilerlemiyor amca nasıl yazılır


AhmetSelim424383

dalgınlıkla mrb yazanlara s.a


KaanAkbay

Soyluyom kabul etmiyo


DLRUBAREYY

Okusaniz ustu qnlarsiniz illa dinlemeye gerek yok nence .


.TheOreo

Helnow anlıyorum..


Mustafa453158

Selam, niye olmuyor


seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın


minehatice

Nasıl bir şey yA


HasanErdem127025

önceki alıştırmalarda hello ifadesinin türkçe karşılığına selam dedi fakat şimdi merhaba diyor zaten asıl doğru cevabıda merhabadır


Mehemmed83514

Salam burda yalniz suallar var qrammatika yoxdur


eliz958926

Gercekten kime inanacagimi bilemedim acaba bu uygulama dogrumu bize faydasi varmi bilemedim.bence memnun olsaydiniz yoruma degil oneri yazabilirdiniz belki


eliz958926

Ben gerçekten kime inanacagimi bilemedim acaba bu uygulama dogrumudur memnun olsaydiniz bu kadar yoruma degil oneri yazabilirdiniz


Lemis677293

Aşırı zor kelimelerde bugün


GizemAkba2

Senin telaffuzuna çayım


hasan46362

Bir önceki alıştırmada hello'yu selam olarak, şimdide selam yazdım merhaba olarak çevirdi


muhammetv

Ya benim telefonda sorun var yada algılaması bozuk


MelisaCeyl5

Halo diyo bildiğin


taki612710

ingilizce sınavından kaç aldınız


taki612710

Yo gayet normal bir şekilde hello söylüyor ben anlıyorum


taki612710

Demekki sizde sorun var helloda sorun yok o kesin


Cenkle

8 kere dinledim hello olduğunu anlamadim


berolino

hlo plo ??? 10 kere dinledim hello olduğunu anlamadim, sonucda taxmin etdim


cepnieliff

A big become diyor gibi neden öyle


PeriKz15

Ey bik Bı Kaan diyor İngilizce sini anlamadım rastgele yazdım. Yorumlara bakınca hello yazdım doğru kabul etti. Ne diyor anlayan varmı


adembilgin

Soylenen cumle ile yazan ayni degil.


melisa572867

Son yaptığımda uzun bir cümle söyledi fakat sadece cevabın hello olduğunu söyledi


Said58991

A big bacon diyo helloymuş cevabı


nar291582

Benim de kafam karisti


nar291582

Benim de kafam karıștı


nar291582

Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook kolay hahaha


EmreMertAltay

bizde ses farklı ya


ElifzgenAk

Burda hello demiyor .Ayrıca dediği de anlaşılamıyor.


Baran613420

"A big become" gibi birsey diyor, hata var


Denizolak7

nE ğsjfvskldjgvsğjoğs


HSEYN580597

baska birşey söylüyor baska bir cevap çıkıyor hiç alakası olamayan


Ali848566

A big ... diye ilerliyor


Ayhan828598

Hello ile hiç alakası yok A back to-dan sonrasını zaten anlayamadım


Ayhan828598

Hello ile hiç alakası yok A back to- dan sonrasıda zaten hiç anlaşılmıyor


NisaKo11

Neden peş peşe 2 soru aynanda geliyo??


atila894344

Merhaba Arapça bir söz türküde esenlikler hello üçün iyidir


aysenur267949

Anlamadı benim sesimi


ARMYGRLIRL

Ohwoo diyor sanki


Giray951791

küçük harfle merhaba yazdım kabul etmedi ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.