1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He eats an apple."

"He eats an apple."

Fordítás:Eszik egy almát.

February 26, 2014

8 hozzászólás


Patrik113141

Miert nm erzelte nekem az almat?


Chili600340

Egy almát eszik...miért nem jó?


Agica2000

itt mért eats lesz? mért nem eat?


LauraRohrb

Mert E/3-ban az igék kapnak egy +s-t.


Agica2000

ja már tudom xĐ, de azért köszi :D


bazsy2

Mert hamadik személy


Dia868

Jol irtam azt kijavitja...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.