1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I find the dog."

"I find the dog."

Fordítás:Megtalálom a kutyát.

February 26, 2014

16 hozzászólás


kicsinyuszi

Megtalalom a kutyat lenne jo


20030425

A "Találom a kutyát" nak nincs semmi értelme


grf.FueradeEso

kicsit köszörülni kellene annak a magyar nyelvén, aki a "találom a kutyát" című borzalmat jónak véli :)


Norbi2014

Keresem a kutyát miért nem jó? Találom a kutyát elég magyartalan.


radnaitomi

Mert a keresni és a megtalálni nem ugyanazt jelenti.


gerbertjudit

Vagy "meg fogom találni" vagy "megtaláltam" a kutyát. Szeretnék magyarul egy példát, amikor azt mondom, hogy "megtalálom a kutyát". Az nem ér, hogy "megyek, megtalálom a kutyát", mert az már jövő időt fejez ki. :)


CrowJhonny

"találom"...ez baromság


zsolt.german

Én "I fight a dog"-ot értettem először, furcsa is volt, muszáj volt lassan is meghallgatnom. :D


PappBarby

Megtalálom az I will found, nem?


radnaitomi

A 'will' segédige után mindig az ige első alakja kell álljon, ami a 'megtalál' esetében 'find'. A 'found' az ige második és harmadik alakja.

Vagyis 'I will find' a helyes, 'I will found' nem létezik. (Illetve igen, de az teljesen más, ugyanis létezik egy másik ige: 'alapít', aminek az első alakja a 'found' (a második és harmadik a 'founded' - de itt nyilván a kutya megtalálásáról van szó, és nem megalapításáról ;))


KacsaKerry

Megtaláltam a kutyát az miért nem jó???


elge76

A magyarban a megtalálom és a megkeresem szavakat ugyanabban a kontextusban használjuk és a legtöbbször ugyanarra is értjük. Az, hogy "Találom a kutyát." az nem értelmes magyar mondat. "Megtalálom" vagy "Megkeresem" lenne a jó. Jelentettem.


villoe

Meglelem nem elfogadott...


MelindaVer3

A másikat nem használjuk

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.