1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We read a bit."

"We read a bit."

Fordítás:Olvasunk egy keveset.

February 26, 2014

17 hozzászólás


Devourer.

olvasunk egy darabot?


fectroll

Minden szónak a szövegkörnyezettől függ a jelentése. Lásd: I like her - Nekem tetszik ő, So like you - úgy, mint te. remélem érthető... :)


vadcic

olvasunk egy részt-ez miért nem fogadható el ha előtte másik helyen elfogadta ezt a fordítását?


oregkvinto

miért nincs valami rag?


fectroll

Hova kell/kéne rag?


bubu57

a hangosbol a bit -böl mindent lehetett érteni csak azt nem


ndrstms

Mut ido miert nem helyes? We read a bit - olvastunk egy picit


MartonLakos

Engem is megcsalt a fülem... Én is "red"-nek hallottam... Nem csalt a fülem. Amikor újra ez jött, többször is meghallgattam, és egyértelműen "red".


aDor4Ble

Mert bár az igének ugyan így néz ki a múlt ideje (read-read ejtsd: red), de ez nem az a lecke:)


Fec112763

A picit elfogadja.... Hezitáltam beírni, megpróbáltam angolul gondolkodni. a little: egy keveset, egy kicsit. A bit az alapesetben harapás. Egy falatnyi valami. Mivel a magyar nem így fejezi ki, így a kicsinyítéssel egyel lejjebb mentem. Gondoltam legyen ,,picit"! Működött... :)


domiduo.

Nekem elfogadta hogy:"Olvasunk egy kicsit"


zsalica

a "bit" szot nem lehet érteni semennyire sem :(


Harga

Nem baj, csak jegyezd meg, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.


JanosGrenc

minden érthető csak a "bit" szó nem.


JanosGrenc

Az én fülemmel az alap feladatnál a " bit" szó egyértelműen "szet"-nek hallatszik. A megbeszélés témakör kishangszórójára kattintva ott már hallom a bit-nek megfelelő angolos kiejtést.Csak azt nem értem,hogy miért kell a kiejtéssel 1000 km/h sebességgel rohanni. biztos,hogy az összes amerikai angol így beszél? Szerintem aligha!


JanosGrenc

A bit cetnek vagy szetnek hallatszik


JanosGrenc

csak azért írtam jól a bit szót,mert már láttam.egyébként továbbra sem hallható bit-nek

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.