1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben Fransızca konuşmuyorum."

"Ben Fransızca konuşmuyorum."

Çeviri:Ich spreche kein Französisch.

January 3, 2017

7 Yorum


mnrugur

burada neden Ich spreche kein französisch. yazıyor . Ich spreche nicht französisch. dese olmuyor mu


Malvras

Soruya cevap verecek yok mu?

Benim bildiğim kadarıyla nicht fiillerde, kein isimlerde kullanılır. Konuşmak bir fiildir, o zaman nicht olması gerek.

Ich spreche Deutsch, spreche nicht Französisch


MustafaOuz835032

eylem ve sıfatsa nicht, isimse kein gelir. Französisch de isim. bence bundan. bilir kişiler ne der bilmem. :|


mcanerg

''Ich spreche französisch nicht '' in de kabul Olması gerek bence


Bruno673017

Konuşmuyorum=ich spreche nicht........


Bruno673017

Ich spreche kein Französisch=Ben hiç Fransısca konuşmuyorum


__raa___bia____

Ustune basınca nicht veriyor sonra kein olarak hata gösteriyor yaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.