"Ben Fransızca konuşmuyorum."

Çeviri:Ich spreche kein Französisch.

January 3, 2017

3 Yorum

Konu önem sırasına göre

mnrugur

burada neden Ich spreche kein französisch. yazıyor . Ich spreche nicht französisch. dese olmuyor mu

January 3, 2017

Malvras

Soruya cevap verecek yok mu?

Benim bildiğim kadarıyla nicht fiillerde, kein isimlerde kullanılır. Konuşmak bir fiildir, o zaman nicht olması gerek.

Ich spreche Deutsch, spreche nicht Französisch

September 7, 2018

MustafaOuz835032

eylem ve sıfatsa nicht, isimse kein gelir. Französisch de isim. bence bundan. bilir kişiler ne der bilmem. :|

December 30, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.