"We like all cats."

Fordítás:Az összes macskát szeretjük.

February 26, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


brutus01

Az all minden, egész jelentésben öszességet jelent, de úgy, hogy nem gondol az egészet alkotó egységekre. I have lost all my money. Minden pénzem elvesztettem. Az every ezzel szemben a részekre gondol. Kizárólag megszámlálható főnevek előtt áll és utána a főnév egyes számú. I looked at every picture in the book. - Minden képet megnéztem a könyvben. minden macska" every cat" lenne. Remélem tudtam segíteni.


aptg.gabi

köszi a magyarázatot! :)


Krisbaudi

I have a problem with this translation: Az összes macskát szeretjük sounds to me like: We like the whole cat (not only a part of it) My translation: Minden macskák szeretjük for We like all cats, was marked wrong though.


n.k.zsuzsa

every cat = minden macska
the whole cat = az egész macska
all cats = az összes macska

We like every cat. = Minden macskát szeretünk. (each and every one of them)
We like all cats. = Az összes macskát szeretjük. (the whole group/number of cats)
We like the whole cat. = Az egész macskát szeretjük. (the whole cat, only one cat, all the parts of the cat)


Sztankovics

A cats az azt jelenti , hogy macskák. Nem?


emesegredics

Igen. Miért? :)


oregkvinto

egy példamondattal ezelőtt azt írtam megfejtésnek hogy"we like every cats"nem fogadta el mert a macskát többes számba tettem,itt meg többes számban szerepel,ami logikus is!melyik a jó megoldás?


Amanda771386

Every után egyes szám (minden egyes), all után többes szám.


StampfelIl

Kedves Brutus01! Nagyon köszönöm a jó magyarázatot példákkal alátámasztva. Igazi kis gyöngyszem.


yzh1xl04

Szeretjük a macskákat. Az nem jó?


zalan0323Hun

Szeretjük a macskákat miért rosz?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.