"The turtles eat cheese."

Çeviri:Kaplumbağalar peynir yer.

February 26, 2014

27 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

sultan_658

Kaplumbağaların peynir yediği bir dünyada ben de ingilizce öğrenebilirim.

March 20, 2015

mavi_baykus

kedilerin bira içmesi çok doğal sanki


munferit

'Kaplumbagalar peynir yerler.' yazdim kabul edilmedi. Fiilin cogul takisi almasi Turkce'ye has bir durum. Cevap yanlis kabul edilmeli mi? Baska bir sebebi yoksa, cevabinizi duzeltebilir misiniz?


Selcen_Ozturk

Türkçede özne insanken fiil çoğul takısı alıyor sadece https://www.duolingo.com/comment/1504275


merve3245

Selcen abla süpersinnnnn


Tolga925877

Selcen hanım bir önceki cümlede yanlış yaptım ve sizin açıklamanıza baktım ingilizcede bir fiil sayılabiliyorsa tek başına kullanılamaz. An apples few the gibi yazmışsınız. Bu yüzden The turtles eat cheeses yazdım yanlış dedi. Neden acaba. Özne insan değilde kaplumbağa olduğu için mi?


Ozcn28

Turkce de dilbilgisini iyi ogrenmeden ingilizce ogrenmek zor.


SteffiBookworm

Kursun başında henüz yeterli kelimemiz yok. Bu yüzden kaplumbağalarımızın peynir yemesi gerekiyor. "Cheese" ve "turtle" kelimelerini asla unutmayacağınızdan emin olun ;-)


SteffiBookworm

Kursa devam edin ve daha sonra salata vereceğimizi öğrenin.


ElifYarenS.

Gerçekten mi? Ciddi misin Duolingo?


bmcelebi

yetkililere sesleniyorum : buraya girip gereksiz espri ve yorum yapanları bir süre engelleyin yorum yazmasını veya siteye girmesini. dil öğrenmeye çalışıyoruz burada. sizin embesil esprilerinize ihtiyacımız yok.


RamazanBay18

birds eat bread. The turtles eat cheese. Bitinci cümlede neden "the" kullanilmiyor


DOA80925

Önce pilav şimdi peynir benim kaplumbagam sadece yem yiyor ama DUOnunki yakında kedisi gibi bira içecek


EGEMENCALI

Ne diyorsunu atlar pirinç yer var


Wuoc1

Kaplumbağalar peynir yerse, tavşanlar da döner yer ;-D


qwertyali

bazı hayvanlar da neden s takısı var ve bazılarında yok ve sayılabilir sayılamaz kavramları nerden ögrenebiliriz


ykslemre

Bence kaplumbağalar yerine fareler denseydi daha makbule geçerdi ;) The mouses eat cheese. :)


ElonDauglas

17 yıl köyde yaşadım hiç peynir yiyen kaplumbağa görmedim. Bu dersleri hazırlayanlar Alice'in yaşadığı 'Harikalar Diyarı'nda yaşıyor anlaşılan.


Muhammed947136

Kelime bulun kaplumbağa peynir yermi


ManiacsMon

Yer butonuna bastim yanlis saydi


Alieren736083

Çok saçma şeyler konuşuyorsunuz yaw


Nedimdemirci

Ekmek arası döner de yer der yakında

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.