1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The turtles eat cheese."

"The turtles eat cheese."

Çeviri:Kaplumbağalar peynir yer.

February 26, 2014

62 Yorum


sultan_658

Kaplumbağaların peynir yediği bir dünyada ben de ingilizce öğrenebilirim.


mavi_baykus

kedilerin bira içmesi çok doğal sanki


_rhadium_

Aynen ya da atların et yemesi.


tears0fg0thangel

Küçük kediler biraz bira içer ve bilmeden konuşma internet de araştırma yap biraz...


Soyutlanms

Bende öğrenirim ya xmyxmshsmdjsk


ipek115467

Ben kaplumbağalar karahindiba yerler sanıyordum. Fare ellerinden peyniri kapmasın?


luxttaen

Sgbfhjfddsgbhjfs


munferit

'Kaplumbagalar peynir yerler.' yazdim kabul edilmedi. Fiilin cogul takisi almasi Turkce'ye has bir durum. Cevap yanlis kabul edilmeli mi? Baska bir sebebi yoksa, cevabinizi duzeltebilir misiniz?


Selcen_Ozturk

Türkçede özne insanken fiil çoğul takısı alıyor sadece https://www.duolingo.com/comment/1504275


Tolga925877

Selcen hanım bir önceki cümlede yanlış yaptım ve sizin açıklamanıza baktım ingilizcede bir fiil sayılabiliyorsa tek başına kullanılamaz. An apples few the gibi yazmışsınız. Bu yüzden The turtles eat cheeses yazdım yanlış dedi. Neden acaba. Özne insan değilde kaplumbağa olduğu için mi?


Muratizm0

"CheeseS" olsaydı o zaman "yerLER" olurdu ama burada "Cheese" diyor yani "yer"


Ozcn28

Turkce de dilbilgisini iyi ogrenmeden ingilizce ogrenmek zor.


SteffiBookworm

Kursun başında henüz yeterli kelimemiz yok. Bu yüzden kaplumbağalarımızın peynir yemesi gerekiyor. "Cheese" ve "turtle" kelimelerini asla unutmayacağınızdan emin olun ;-)


3rmznbyrm3

birds eat bread. The turtles eat cheese. Bitinci cümlede neden "the" kullanilmiyor


Yosun840571

birnci bütün kuşlar için kullanılmış ; ikinci ise belli başlı bir kaç kaplumbağa için


ElifYarenS.

Gerçekten mi? Ciddi misin Duolingo?


bmcelebi

yetkililere sesleniyorum : buraya girip gereksiz espri ve yorum yapanları bir süre engelleyin yorum yazmasını veya siteye girmesini. dil öğrenmeye çalışıyoruz burada. sizin embesil esprilerinize ihtiyacımız yok.


Mirayntan2

Bizimde senin gibi salaklara ihtiyacımız yok.Ama maalesef burdasın.


DOA80925

Önce pilav şimdi peynir benim kaplumbagam sadece yem yiyor ama DUOnunki yakında kedisi gibi bira içecek


ElonDauglas

17 yıl köyde yaşadım hiç peynir yiyen kaplumbağa görmedim. Bu dersleri hazırlayanlar Alice'in yaşadığı 'Harikalar Diyarı'nda yaşıyor anlaşılan.


Nedimdemirci

Ekmek arası döner de yer der yakında


RoyaAbbasova

Kaplumbagalar peynir yer. Kediler bira icer. Atlar et yer. :D nasil ola bilir boyle seyler :)) ben niye gormedim-,-


Motasiim

Hangi kaplumbağa peynir yemez ki


EGEMENCALI

Ne diyorsunu atlar pirinç yer var


Wuoc1

Kaplumbağalar peynir yerse, tavşanlar da döner yer ;-D


qwertyali

bazı hayvanlar da neden s takısı var ve bazılarında yok ve sayılabilir sayılamaz kavramları nerden ögrenebiliriz


Muhammed947136

Kelime bulun kaplumbağa peynir yermi


ManiacsMon

Yer butonuna bastim yanlis saydi


Alieren736083

Çok saçma şeyler konuşuyorsunuz yaw


BeratSert2

"Cheese" kelimesini neden çoğul olarak kullanmıyoruz veya tekil kullanacaksak başında neden "a" yok


IzrailBuda1

Sesimi tam duymuyor


MberraAzra

Hep aynı cümleleri soruyor


Engilishpr

Bazı cümleleri çok saçma yazıyorlar


NakruG

Bira icen kedi


Meryem473906

Kediler gercekten bira içer mi


Baloglan3

Bu çocuklar için massallarda fakan oluyor


uleningnl

Bence cümle şu şekilde olmalı the mause eat cheese


SadiBorano

arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim, gülmekten yine yarıldım:)))))))) ; Yorumlar harika. Ha bu arada, ben ciddi söylüyorum! "tosbağalar peynir yer." yazarsanız kabul ediyor. Bizim kaplumbağaya TOSBAĞA dediğimizi de araştırmışlar. Duolingo'ya da teşekkürler......


Melek_999

Bu cümleler çok saçma yaaa


merFarukBa65337

Kaplubağa peynir mi yer? Bu uygulama sayesinde çok şey öğrendim


musaata6

neden eat eats olması gerekmıyormu


dreamonapril

Dualingo yorumlarında Türkçe'de tekil olan ifadeleri İngilizce'de çoğul olarak kullanıyoruz diye bir yorum okumuştum. Örneğin ben kitap okurum cümlesinin İngilizce çevirisi: I read books I read book (×yanlış) O halde burada neden peynir kelimesini çoğul olarak kullanmadık?


AsminEmir1

Kaplumba peynirmi yer?


Zeli832198

Kaplumbağaların peynir yemesi çok normal


melikehace3

Çok sinirlendim


Sabri780291

Yanlışlıkla kaplumbagalar peynirdir demisim


Sabri780291

Yanlışlıkla kaplumbağalar peynirdir demisim


Sessizdam

Boş yapmayın ingilizce çalışın :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.