1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Miért késik?"

"Miért késik?"

Fordítás:Why is he late?

February 26, 2014

33 hozzászólás


pszabo70

A másik megoldas vegerol hianyzik a kerdojel!


szuanita

Pont ez volt az en eszrevetelem is...


krjano

Szintén zenész! :)


winny78

A why is she late nel hianyzik a kerdojel


sebipayne

Ez mekkora hülyeség. Fordításkor le sem sz*rja a vesszők, írásjelek hiányát, most meg kivételt tesz.


Nhgyike

Kérdőjel?????


Feher69

Nincs kérdőjel


FatiaNegra00

hiányzik a kérdőjel!!!


shemeetsworld

nincs kérdőjel a why is she late - nél..


VargaIstvn

a megoldas vegen pont van kerdojel helyett


manyidani

Ez már nagyon javítási vár!


oXcsillagXo

Mar nem azert, de h lehet itt jelenteni? Egy szivecsket fizettem, a hianyzo kerdojelert. Es meg azt hittem beugratos :/


vasvariistvan

A megoldásod után kattints a zászlóra, és felkinálja a lehetőséget.


SzekrSzabo

Írjátok meg még 100 an xD


olmik

Nincs kérdőjel. Észrevette már valaki?


pazola

Most akartam irni, de igy, hogy te mar leirtad, nem irom le, hogy eszrevette-e valaki, hogy nincs kerdojel.


csurki

Nincs kèrdöjel,ezert nem jelöltem be.


TimeaVarga5

Nincs kérdőjel elvette a szívecském


GeriasGreg

a Why is she late -nél nincs kérdojel


NmethImre5

A "Why does it late?" miért nem jó?


Napci257

Nem engedi bejelenteni. :-(


Ancsi.bangtan

Elmezest elirtam a later helyett late...


xMARKxDx

Javítsátok már ki a kérdőjelet légyszi


Zsanett58

A why szó egy kérdőszó,így szerintem csak is kérdőmondat lehet!


Malnaba

a she miert nem jo neki????


gajdosatti

Mert a nők mindig pontosak. :D


ZoltanZsolt

Nem tudom,h. miért kell a he? Nem jelölte, hogy személy késik. Mi van, ha tárgy késik? Késik a busz. Az is he?


popej9

Why is being late


sampi19

why does she late? ez miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.