1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Miért késik?"

"Miért késik?"

Fordítás:Why is she late?

February 26, 2014

48 hozzászólás


pszabo70

A másik megoldas vegerol hianyzik a kerdojel!


szuanita

Pont ez volt az en eszrevetelem is...


krjano

Szintén zenész! :)


winny78

A why is she late nel hianyzik a kerdojel


sebipayne

Ez mekkora hülyeség. Fordításkor le sem sz*rja a vesszők, írásjelek hiányát, most meg kivételt tesz.


Feher69

Nincs kérdőjel


FatiaNegra00

hiányzik a kérdőjel!!!


shemeetsworld

nincs kérdőjel a why is she late - nél..


Nhgyike

Kérdőjel?????


VargaIstvn

a megoldas vegen pont van kerdojel helyett


manyidani

Ez már nagyon javítási vár!


oXcsillagXo

Mar nem azert, de h lehet itt jelenteni? Egy szivecsket fizettem, a hianyzo kerdojelert. Es meg azt hittem beugratos :/


vasvariistvan

A megoldásod után kattints a zászlóra, és felkinálja a lehetőséget.


csurki

Nincs kèrdöjel,ezert nem jelöltem be.


TimeaVarga5

Nincs kérdőjel elvette a szívecském


GeriasGreg

a Why is she late -nél nincs kérdojel


SzekrSzabo

Írjátok meg még 100 an xD


olmik

Nincs kérdőjel. Észrevette már valaki?


pazola

Most akartam irni, de igy, hogy te mar leirtad, nem irom le, hogy eszrevette-e valaki, hogy nincs kerdojel.


csodapokmona

Nem engedi bejelenteni. :-(


Ancsi.bangtan

Nekem ugyeaz a jelold meg az osszes jo forditastos felad volt es miert kesiket KERDESBEN kellet forditan. Why is he later? Why is she later? Ez a helyes. Es neki helyes a why is she later PONTAL A VEGEN...


Ancsi.bangtan

Elmezest elirtam a later helyett late...


adrienn.ko

Nincs is ott kérdőjel....


xMARKxDx

Javítsátok már ki a kérdőjelet légyszi


[törölt felhasználó]

    Az elsőnél hiányzik a kérdőjel a mondat végéről, ezért megtévesztő!!!


FehrGyula

    A kinelentő mondat miért helyes kédőmondatt fordításának?...


Zsanett58

    A why szó egy kérdőszó,így szerintem csak is kérdőmondat lehet!


zsu811529

    Ha kerdőjel lesz a masik végén akkor igen de addigg....


Ingrid471274

    Most akkor számít az írásjel?


mama705978

    A kerdojel hol van az elso valasznal???????!!!


rakzsoaa

    Rossz a mondatvégi írasjel!


VivienMici

    A kérdőjel megzavart. Vagyis a kérdőjel hiánya.


gajdosatti

    Kérdőjel!!!!!


krezso

    A hiányzó kérdőjelet két év alatt sem sikerült kijavítani. :(


SosZoltn3

    a she miert nem jo neki????


gajdosatti

    Mert a nők mindig pontosak. :D


NmethImre5

    A "Why does it late?" miért nem jó?


ZoltanZsolt

    Nem tudom,h. miért kell a he? Nem jelölte, hogy személy késik. Mi van, ha tárgy késik? Késik a busz. Az is he?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.