Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bana yemeğini teklif eder."

Çeviri:She offers me her food.

4 yıl önce

38 Yorum


ErcouldnT

Food yerine meal yazdım neden olmadı?

4 yıl önce

canerdoan

he offers him food to me dogru bir cümle olur mu

4 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Hayir, "he offers him = O ona ... teklif eder". "He offers me = O bana ... teklif eder" "He offers HIS food to me doğru"

1 yıl önce

emre537303

'he offers his food to me' de kabul edilmiyor ilginç şekilde. bir yanlışlık mı var ?

9 ay önce

YusufDemir17

She kullandım he olucakmis o anlamında degilmi 2 side çok saçma yapmışsinız insanların en ufak hatasinda yanlis gosteriyor morelini bozuyor bu uygulama insanın bu yanlıs algilama sistemini degistirin lütfen en ufak imla hatasinda yanlis diyor

3 yıl önce

hasanakca

He offers the his food to me bu neden olmadı

4 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

çünkü "the his" doğru değil, sadece "his"

1 yıl önce

buketdelibas

Meal de kabul edilmeli

3 yıl önce

Huseyin_Erdogan

Bencede

3 yıl önce

altugcyhn

"he offers me its food" derken o bana onun yemeğini ikram eder olmaz mı sonuçta burda ikram edilen its diye bahsedilen başka birinin yemeği değil mi

4 yıl önce

Ysfalts

ben he offers me him food yazdım doğrusu she offers me her food'muş

3 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

=HIS, HIM değil

1 yıl önce

KadirCakir

bu program bazen sapıtıyor meal ve food eş anlamlı kelimeler

2 yıl önce

sertanzcan1

He offers me your food. derken de senin yemeğin demiyormu neden olmuyor senin yemeğini bana teklif ediyordur.

2 yıl önce

canerkesef

food yerine meal yazdım olmadı sebebi nedir biri yardımcı olabilir mi ?

2 yıl önce

shiningsha

meal olmalı

2 yıl önce

miskir

She offers me his food neden olmuyor ki?

4 yıl önce

hasanakca

his erkekler için

4 yıl önce

jahnson.fo

he offers me her food yazdim yanlis dedi he yerine she olmali dedi cok sacma ben oymamiyom çok küstümmm

4 yıl önce

serhatgokhan

"he offers me own food" olmaz mı?

4 yıl önce

fsm84

'He offers food to me' neden olmadı

3 yıl önce

dirtclass

he offers me her food yaptım kabul etmedi rapor etmeli miyim

3 yıl önce

Ysfalts

abicim he ile her olurmu him olucak :D

3 yıl önce

erhangul01

he his. she her olur

6 ay önce

Gray223336

Dogru işte

2 yıl önce

opsiyonel-kisi

meal hala neden eklenmemiş yanlışsa biri nedenini söyleyebilir mi?

2 yıl önce

Selin646537

she offers me her meal yazdım kabul etmesi gerkiyordu. food yiyecek meal yemek demektir

2 yıl önce

gkhangk0

may I offer a drink or food?

2 yıl önce

NilferDudak

he offer ve she offers aynı anlam taşımıyor mu .

2 yıl önce

KaanDemirb3

she offers me her food ve he offers me her food (ikiside o bana yemeğini teklif eder, neden sadece she olanı kabul ediyor???)

1 yıl önce

MervanDemi4

He ve She yazanı seçtim doğrusu She olanmış birinde bir erkek birinde bir bayan yemeğini teklif ediyor her ikisi de doğru olması lazım bence.

1 yıl önce

frozan01

he offers me her food' ta doğru bir cümle

1 yıl önce

Damla24908

Arkadaşlar klüp kodum QPD24Z eğlenmenizi bekliyorum!

1 yıl önce

Furkan405668

She veya he o oluyo bunu hata olarak kabul etti

1 yıl önce

MahmutYazc1

"he offers me its food" ile "he offers me his food" arasındaki fark ne ? Cansız varlıklar teklif edemez diye mi yoksa başka bi sebebi var diye mi kabul etmedi ?

1 yıl önce

HuseynFila1

She yerine he her yerine his yazdım kadın cinsi değil de erkek yazdım!

6 ay önce

cetin87086

She yerine he yazdım kabul etmedi.

1 ay önce

hidayeteli

He offers me his food bu cümlenin neresi hatalı biri bana yardım edebilir mi

3 gün önce