"Wer ist abhängig?"

Çeviri:Bağlı olan kim?

January 4, 2017

9 Yorum


SultanSult819105

Kim bagimli . Olmali

January 4, 2017

reyhansivis

Kabul ediliyor artik

August 9, 2017

SabineBergmann1

Kim bağimli kabul ediliyor.

August 18, 2017

Alfredoyum2016

Was ist der Unterschied zwischen bağımlı und bağlı??

August 16, 2018

Sakir67928

kim bağımlıdır 'ı yanlış cevap kabul etti.

February 17, 2018

sametsalam2

Bağlı ve bağımlı kelimesinin anlamları farklı.Doğru olan hangisi?

November 21, 2017

Sakir67928

bağımlı doğru .

February 17, 2018

humetin

abhängiger Satz = Bağlı cümle

June 23, 2018

humetin
  1. der Ausflug ist vom Wetter abhängig = Gezi havaya BAĞLI.

  2. von einem Land wirtschaftlich abhängig sein - Bir ülkenin ekonomik olarak BAĞIMLI olması.

  3. er ist vom Alkohol, von Drogen abhängig - o alkol, hap bağımlısı

  4. abhängig = verbunden

August 17, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.