Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wer ist abhängig?"

Çeviri:Bağlı olan kim?

1 yıl önce

9 Yorum


SultanSult819105

Kim bagimli . Olmali

1 yıl önce

reyhansivis

Kabul ediliyor artik

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Kim bağimli kabul ediliyor.

1 yıl önce

Alfredoyum2016

Was ist der Unterschied zwischen bağımlı und bağlı??

5 gün önce

Sakir67928

kim bağımlıdır 'ı yanlış cevap kabul etti.

6 ay önce

sametsalam2

Bağlı ve bağımlı kelimesinin anlamları farklı.Doğru olan hangisi?

8 ay önce

Sakir67928

bağımlı doğru .

6 ay önce

humetin

abhängiger Satz = Bağlı cümle

1 ay önce

humetin
  1. der Ausflug ist vom Wetter abhängig = Gezi havaya BAĞLI.

  2. von einem Land wirtschaftlich abhängig sein - Bir ülkenin ekonomik olarak BAĞIMLI olması.

  3. er ist vom Alkohol, von Drogen abhängig - o alkol, hap bağımlısı

  4. abhängig = verbunden

4 gün önce