1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wer ist abhängig?"

"Wer ist abhängig?"

Çeviri:Bağlı olan kim?

January 4, 2017

11 Yorum


reyhansivis

Kabul ediliyor artik


SabineBergmann1

Kim bağimli kabul ediliyor.


Alfredoyum2016

Was ist der Unterschied zwischen bağımlı und bağlı??


Sakir67928

kim bağımlıdır 'ı yanlış cevap kabul etti.


humetin
  1. der Ausflug ist vom Wetter abhängig = Gezi havaya BAĞLI.

  2. von einem Land wirtschaftlich abhängig sein - Bir ülkenin ekonomik olarak BAĞIMLI olması.

  3. er ist vom Alkohol, von Drogen abhängig - o alkol, hap bağımlısı

  4. abhängig = verbunden


sametsalam2

Bağlı ve bağımlı kelimesinin anlamları farklı.Doğru olan hangisi?


Sakir67928

bağımlı doğru .


humetin

abhängiger Satz = Bağlı cümle


Mehmet148329

Nere bağlı... Bağımlı.


GlaySavasc

Bağımlı kim? Olmalıydı. Lütfen DÜZELTIN!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.