Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het meisje heeft de borden."

Vertaling:The girl has the plates.

4 jaar gelden

5 opmerkingen


marijeleemhuis

Wanneer weet je nou of je eat of eats moet schrijven en zelfde voor have en has ?

3 jaar gelden

Brijsven
Brijsven
  • I eat || have

  • You eat || have

  • He/She/It eats || has

  • We eat || have

  • You (meervoud) eat || have

  • They eat || have

http://www.verbix.com/webverbix/English/eat.html

http://www.verbix.com/webverbix/English/have.html

3 jaar gelden

AlsEenPoffertje
AlsEenPoffertje
Mod

Je gebruikt "eat" en "have" met I, you, we en they. Je gebruikt maar "eats" en "has" met he, she en it. :)

3 jaar gelden

demilove5

wanneer zeg je have en wanneer has?

3 jaar gelden

AlsEenPoffertje
AlsEenPoffertje
Mod

Hier is de werkwoordsvervoeging:

  • ik heb = I have
  • jij/je hebt/u heeft/jullie hebben = you have
  • wij/we hebben = we have
  • zij/ze hebben = they have

maar...

  • hij heeft = he has
  • zij/ze heeft = she has
  • het heeft = it has
3 jaar gelden