1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Het meisje heeft de borden."

"Het meisje heeft de borden."

Vertaling:The girl has the plates.

February 26, 2014

5 opmerkingen


demilove5

wanneer zeg je have en wanneer has?


AlsEenPoffertje

Hier is de werkwoordsvervoeging:

  • ik heb = I have
  • jij/je hebt/u heeft/jullie hebben = you have
  • wij/we hebben = we have
  • zij/ze hebben = they have

maar...

  • hij heeft = he has
  • zij/ze heeft = she has
  • het heeft = it has

johnbaert

She and he and it has


sultanasul8

De SHIT regel. She , He en it komen achter de werkwoord een 's


Jacqueline226524

Nog kort voor onderstaande video van een 3block

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.