"Het meisje heeft de borden."

Vertaling:The girl has the plates.

4 jaar gelden

10 opmerkingen


sultanasul8

De SHIT regel. She , He en it komen achter de werkwoord een 's

4 weken geleden

marijeleemhuis

Wanneer weet je nou of je eat of eats moet schrijven en zelfde voor have en has ?

4 jaar gelden

Brijsven
Brijsven
  • I eat || have

  • You eat || have

  • He/She/It eats || has

  • We eat || have

  • You (meervoud) eat || have

  • They eat || have

http://www.verbix.com/webverbix/English/eat.html

http://www.verbix.com/webverbix/English/have.html

3 jaar gelden

AlsEenPoffertje
AlsEenPoffertje
Mod

Je gebruikt "eat" en "have" met I, you, we en they. Je gebruikt maar "eats" en "has" met he, she en it. :)

3 jaar gelden

demilove5

wanneer zeg je have en wanneer has?

3 jaar gelden

AlsEenPoffertje
AlsEenPoffertje
Mod

Hier is de werkwoordsvervoeging:

  • ik heb = I have
  • jij/je hebt/u heeft/jullie hebben = you have
  • wij/we hebben = we have
  • zij/ze hebben = they have

maar...

  • hij heeft = he has
  • zij/ze heeft = she has
  • het heeft = it has
3 jaar gelden

hoiikheetfemke

Er staat bij mij dat borden "signs" zijn. Zijn borden nou signs of plates?

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Hoi Femke!

Je hebt een verkeersbord en een bord waarvan je eet.
In het Engels wordt een verkeersbord een 'sign' genoemd, en een bord waarvan je eet een 'plate'. :)

4 jaar gelden

BernaRuhul

Wat voor borden

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Plates = borden waarvan je eet of die je gebruikt om eten op te dienen :)

4 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.