Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He assumes the answers are wrong."

Çeviri:O, cevapların yanlış olduğunu farz eder.

4 yıl önce

6 Yorum


0ulipo

Hâriçten gazel gibi olacak ama yazmadan edemedim:

"Farzetmek" olarak sunulmuş birleşik fiilimiz; herhangi bir hece düşmesi veya türeme söz konusu olmadığı için, "farz etmek" şeklinde düzeltilmiş olsa tadından yenmez.

4 yıl önce

422422werker

hayatımda böyle bir cümle görmedim are yi kullanmamamız gerekirdi yanlışlık var

3 yıl önce

gcevik
gcevik

Sanmak fiilini kabul etmiyor

2 yıl önce

ysf418130

Zaten bu kendisi yapıyor

2 ay önce

ysf418130

Ok

2 ay önce

EvrimSo

Ben yanlış diyorum bu cümleye, doğruysa lütfen biri anlatabilir mi?

1 hafta önce