"He assumes the answers are wrong."

Çeviri:O, cevapların yanlış olduğunu farz eder.

4 yıl önce

7 Yorum


0ulipo
0ulipo

Hâriçten gazel gibi olacak ama yazmadan edemedim:

"Farzetmek" olarak sunulmuş birleşik fiilimiz; herhangi bir hece düşmesi veya türeme söz konusu olmadığı için, "farz etmek" şeklinde düzeltilmiş olsa tadından yenmez.

4 yıl önce

422422werker

hayatımda böyle bir cümle görmedim are yi kullanmamamız gerekirdi yanlışlık var

3 yıl önce

EvrimSo

Ben yanlış diyorum bu cümleye, doğruysa lütfen biri anlatabilir mi?

3 ay önce

gcevik
gcevik

Sanmak fiilini kabul etmiyor

2 yıl önce

ysf418130

Zaten bu kendisi yapıyor

5 ay önce

ysf418130

Ok

5 ay önce

Yldo12

Sanmak,saymak,addetmek..gibi karşılıkları da var "assume" kelimesinin.Bence bu cümlede "sanmak" ya da "addetmek" kullanılsa anlam daha Türkçeye uygun olurdu.

5 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.