"Evenyourownmother"

Çeviri:Senin kendi annen bile

4 yıl önce

20 Yorum


TekinCetin

"Senin annen bile" diye cevirdim ama kabul etmedi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış çünkü. burada en önemli, vurgulanan, kelime "kendi" (own)

4 yıl önce

DeliElVeli

türkçede sen-in eki gizli özne, iyelik taşır. "senin annen bile" "senin kendi annen bile" ile aynı anlama sahip.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada önemli olan vurgu. ingilizcede de "own" olmadan "senin annen" manasına gelir. ama "even your mother" ve "even your own mother" aynı olmadığı gibi "senin annen bile" ve "senin kendi annen bile" aynı değildir. o "kendi"yi koyuyorsak vurguluyoruzdur.

4 yıl önce

DeliElVeli

teşekkürler...

4 yıl önce

zlemKkboyu

"Hatta senin kendi annen" olarak cevirdim dahi kelimesi sart mi?

4 yıl önce

O.Akkus

Senin annen ile senin kendi annen arsındaki fak nedir ki bence aynı kapıya çıkar hatta "kendi" kelimesini burada kullanmak bile gereksiz diye düşünüyorum.

2 yıl önce

Erdalay

kendi annen olsa bile yazdım kabul görmedi garip değil mi?

1 yıl önce

gule64
gule64

senin bile kendi annen" olsa idi nasıl yazardık acaba?:)

4 yıl önce

najaftom

Neden "sizin kendi anneniz "yanlisdir

4 yıl önce

hilal___lcy

oradaki even bile manasında "sizin kendi anneniz bile" diyebilirsiniz

4 yıl önce

kablll

Even cümle içinde veya sonunda bir yerde kullanılabilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır

4 yıl önce

kuytul

Kendi annenin bile yazdim olmadi. Bence kabul edilmeliydi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

annenin olması için mother's olması gerekirdi

4 yıl önce

Mauzekeler

"Senin annen bile" dedim ama yanlış

4 yıl önce

thormanci

hatta senin kendi annende yazdım ama kabul etmedi saçmalığa bak

4 yıl önce

huseyin.me

Daha onceki sorulardan biri ayni yanit farkli neden

4 yıl önce

mercanada

"anan bile" yazdım kabul etmedi :D

3 yıl önce

americanivf

Hatta senin oz annen yazdim kabul etmedi

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.