Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Even your own mother"

Çeviri:Senin kendi annen bile

4 yıl önce

5 Yorum


TekinCetin

"Senin annen bile" diye cevirdim ama kabul etmedi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış çünkü. burada en önemli, vurgulanan, kelime "kendi" (own)

4 yıl önce

zlemKkboyu

"Hatta senin kendi annen" olarak cevirdim dahi kelimesi sart mi?

4 yıl önce

O.Akkus

Senin annen ile senin kendi annen arsındaki fak nedir ki bence aynı kapıya çıkar hatta "kendi" kelimesini burada kullanmak bile gereksiz diye düşünüyorum.

2 yıl önce

Erdalay

kendi annen olsa bile yazdım kabul görmedi garip değil mi?

1 yıl önce