Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The contents of the box are special."

Tłumaczenie:Zawartość tego pudełka jest specjalna.

1 rok temu

17 komentarzy


marcin510689

A nie może być wyjątkowa zamiast specjalna?

1 rok temu

GrzegorzMa536444

Dlaczego nie wyjątkowa!! Przeciez to ten sam sens zdania

1 rok temu

justynazelazna

Dlaczego are a nie is?

1 rok temu

Kamellot

ponieważ jest użyte "contents" czyli liczba mnoga

1 rok temu

rafael841

W innym zdaniu special to wyjatkowy a teraz nie pasuje co za dziwne tlumaczenia

1 rok temu

ZaquKwer

Dlaczego nie wyjątkowa - idiotycznie!

1 rok temu

krzychu583950

Powinno byc is a nie are .ok uzyte jest contents liczba mnoga ale tlumaczenie pojedyncza zawartosc a nie zawartosci tak ?

11 miesięcy temu

Madzia208205

Też tak myślałam, ale okazuje się, że gdy mówimy o rzeczach w pudełku to zawsze będzie contents - l. mnoga, choć dosłowne tłumaczenie na polski w tym momencie brzmi idiotycznie

6 miesięcy temu

AlinaBujew

Dlaczego are

1 rok temu

Kamellot

ponieważ jest użyte "contents" czyli liczba mnoga

1 rok temu

gosh45

ale tłumaczenie jest w l. poj.

2 miesiące temu

Magda146920

a nie może być " wyjatkowa"?

10 miesięcy temu

Madzia208205

Internety mówią, że jest poprawnie. Że zawsze mamy contents od the box (l.mnoga)

6 miesięcy temu

Madzia208205

*of the box

6 miesięcy temu

PiotrDworo

To czemu w innym zdaniu jest - we are not responsible for the content? -jako nie jesteśmy odpowiedzialni za zawartość?

2 tygodnie temu

michal595142

Piekne zdanie

3 miesiące temu

hanna.zgra

Idiotyczne zdanie

1 miesiąc temu