Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kırmızı evin hiç penceresi yoktur."

Çeviri:The red house has no windows.

4 yıl önce

14 Yorum


EmirMuhammed

Hayatımda kurduğum en orjinal ingilizce cümlem 'the red house does not have any windows' ve kabul edildi. Mutluyum :)

4 yıl önce

Siyah.
Siyah.

Windows yerine window kullanamıyor muyuz ?

4 yıl önce

horizonu

Turkce olarak dusunmeyin bence evinizde bir pencere yoktur mesela evim kutudan ibaretse 10 penceresi de 1 pencereside yoksa " pencereleri yoktur demeyiz " penceresiz ev deriz simdi turkcesi tekilmis gibi ama ince dusunun turkcede pencereden kastimiz bircok penceredir bunuda ingilizceye cevirirken windows olarak cevirmek gerekli bence en azindan boyle dusunerek cevirdim dogru oldu :)

4 yıl önce

bacio_
bacio_

'there is any(no) window of the red house' olmaz mı?

4 yıl önce

vvincee

Hayır böyle bir kullanımın var olduğunu sanmıyorum. 'of' la kurduğunuz yapı mesela ' Windows of the red house are invisible' gibi genelde niteliğini belirtiğimiz cümleler oluyor. Belki ' There are not any (or there are no) windows in the red house' olabilirdi ama 'have' li kullanım kulağa daha yerel geliyor diye düşünüyorum.

4 yıl önce

Jaoly
Jaoly

O kadar da suistimal etmemek lazım

3 yıl önce

ilkerpilan

No window yerine any window neden olmuyor?

3 yıl önce

fahrettin.tc

"There's not any windows of the red house" kabul edilmeme sebebi hakkında fikri olan var mı acaba?

3 yıl önce

karizmatik.89

There is tekildir there are coguldur sen tekille baslamissin çogulla bitirmissin there are windows of the red house

2 yıl önce

zaferos

Sende olumlusunu yapmışsın :)

2 yıl önce

zaferos

The red house doesn't have any windows.

Kabul edilebilir bir diğer cevap..

2 yıl önce

gzde585100

the red house hasn't got windows denmesi doğru değil mi? ''has no'' kalıbını hiç duymadım

2 yıl önce

Miyazinho
Miyazinho

"red"i kaçırdığım için "The house"ı kabul etmedi...

2 yıl önce

bayram168887

Cevapta ki " hiç" nerde ben onu bulamadim

1 yıl önce