1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You are available."

"You are available."

Překlad:Ty jsi k dispozici.

January 5, 2017

8 komentářů


vladimirbz

proč nemůže být "Ty jsi dostupný" ...... protože máš pořád telefon u sebe


gaston68cz

Z neznámých důvodů mi nějak nejde diskutovat v překladech z češtiny do angličtiny tak se zeptám tady: znamená něco "You are for disposition"?


Jakub968861

Muze byt :Jsi volny?


kacenka9

Ale jo. Doplnila jsem.


MarieRya

Lze i "Jste dosažitelní" (množné číslo)?


Jarmila474525

Proc v teto novejsi verzi se jiz nezobrazuje mnou napsana veta abych si ji mohla dodatecne zkontrolovat se spravnou,drive tam zustavala a bylo to lepsi kvuli kontrole,ted nevim kde jsem chybovala!


TomasK.7

jsi dostupny


ali940239

Připravený je špatně?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.