"Biz bir kitap okuruz."

Çeviri:We read a book.

4 yıl önce

10 Yorum


enesbaki9

abin cüzza biramın

9 ay önce

Ayenur402782

He she it de 's' gelir diğerlerinde gelmez .

2 ay önce

demirci37

Buralari anlamiyorum yaww. Help me ;)

4 yıl önce

Uurnce

Okuruz derken reads olmasi gerekmiyor mu

4 yıl önce

Emineravza1

Ayn ben de öyle yaptım ama read miş

7 ay önce

Abdulkadir614453

We are read a book. Dedim are olmamasının sebebi read olması mı

4 yıl önce

Yusif117

we one book read neden yanlis

8 ay önce

sudenaz555872

Devrik cumle olmasi gerekiyor "biz okuruz bir kitap" gibi

2 ay önce

asieko44

Kolay

8 ay önce

Aleynci

Neden "biz okuruz bir gazete" olarak yazılıyor düz yazılınca anlamı bozuluyor mu

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.