"She wears an orange dress."

Fordítás:Narancssárga ruhát visel.

February 27, 2014

24 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Petmaestro

"Narancs ruhát visel"

Elfogadta


szenes.jozsef

" she" nőnem . A nő narancssárga ruhát visel (hord). Természetesen Ő.


drbogar

Ennek is jónak kéne lenni, nem?:Egy narancs ruhát visel.


behappy_be

Kell szerintem az hogy "ő"


KirschDori

nem jó, mivel ez olyan, mintha a gyümölcsre mondanád


beatrix.ba3

A narancs ruha miert nem jo????


Zitu2

Mert az nem pontos!


KatieVonD

Attól hogy she még e/3 szal az ő is jónak kéne lennie.


DeckCaptai

Narancssárga ruhában van . Nem megfelelõ


Aittarn

Azt irtam h visel narancssárga ruhát ès azt irra h egy szot kihagytam


Dincsik

Igen, mert ott van az 'AN' szócska, az az EGY narancssárga ruhát visel :)


HBela

A nő narancssárga ruhát visel. Ezt nem fogadta el csak azt, hogy a lány narancssárga ruhát visel. Hol itt a girl?


MolnrCsaba4

A narancs ruha az narancsból készült ruha


LauraBag1

O egy narancs szinu ruhat visel. e fogadta el, mert nem egybe irtam.


Francesca140139

She wears an orange dress: ő narancssarga ruhat visel


Biancaigov

Ő rajta narancssárga ruha van....miért nem fogadja el?


Csaba123664

A dress nem alkalmi ruha?


Capi01

A nő egy narancssárga ruhát visel. Ez miért nem jó?


FatRay2

Mi a különbség a két mondat között? " Ő narancssárga ruhát visel.", "Narancssárga ruhát visel". Jó lenne elvégezni egy magyar nyelvű tanfolyamot, akár a Doulingo appon is. Ez így félrevezető, hibás, ostoba.


JakabMrk5

Ő visel egy narancs ruhát. Nekem így egyből elfogadta.


SndorBacsa

De miért kell a határozatlan névelő a mondatba? Mert én magyar logikával gondolkodva sajnos mindig elhagynàm.


Abigel0209

Egyáltalán nem mondja érthetóen az "orange"-t!!!


BendeguzBe1

Hát ezek az "anglicizmusok" nagyon beépültek a beszédünkbe!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.