"Hayvan yemeğini yer."

Çeviri:The animal eats its food.

4 yıl önce

19 Yorum


Niyazizyre

Hayvanin burada kendi yemegini mi ya da baskasinin yemegini yedigini nasil kavrayacagiz ? Aciklama yapabilir misiniz ?

4 yıl önce

muratcikrikci

Its kelimesi hayvan için onun manasında

4 yıl önce

bbb1903

Ya her nerden cikti

4 yıl önce

erdem.gelegen

The neden yok önceki örneklerde -ni eki için the kullanıldı

4 yıl önce

omercito
omercito

The animal eats its food. = Hayvan (onun[kendi]) yemeğini yer.

The animal eats the food. = Hayvan yemeği yer.

The animal eats food. = Hayvan yemek yer.

4 yıl önce

mnuris

''Animal eats her food.'' neden her kullanılıyor its kullanılmadı

4 yıl önce

omercito
omercito

"The animal eats its food." yazdığınızda kabul ediliyor. Hayvana "she" olarak hitap ediliyor ise "her" kullanılır; ama "she" olarak hitap edilmesi şart değil. Daha doğru olan "it"/"its" kullanımıdır.

4 yıl önce

NuranSLL

She, her insanlar için kullanılır, it/its ise cansız varlıklar ve hayvanlar için kullanılır diye biliyorum. Umarım yanlış bilmiyorumdur.

6 gün önce

ozgul340951

Its neden kullanılıyor?

2 yıl önce

okanaskar

"the animal eats it's food" neden doğru kabul edilmiyor ?

9 ay önce

OnurKara461821

it's= it is : o ...dir anlaminda its : onun anlaminda

Ali's dedigimizde Cumlenin devamina gore 1- Ali'nin 2-Ali....dir anlami çikar.

Not: Bu karisikligi onlemek icin a/an veya the kullaniliyor.

Ali's student: Ali'nin ögrencisi Ali's a student: Ali ögrencidir.( ceviri yaparken bir demeye gerek yok)

1 hafta önce

maria442734

Oradaki its cok sacma yaa

2 yıl önce

rena770987

The animal eats food olur eata its food yok

3 ay önce

MustafaClk5561

Hocam its geldiği için Hayvan onun yemeğini yer olmaz mı?

1 ay önce

Kaya116519

Aslında pek mantıklı değil madem Türkçe kalıplarla dusunmeyecegiz O zaman own'u öğret te öyle kur bu cümleleri

1 ay önce

HseyinAvni

The animal eats itself food. gerçek doğrusu bu diğerini ezberlemeyin he deyip geçin.

1 hafta önce

Kaankrcn35

İts burda sahiplik gostergesi mı oluyor ?

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.