Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayvan yemeğini yer."

Çeviri:The animal eats its food.

0
4 yıl önce

95 Yorum


Niyazizyre

Hayvanin burada kendi yemegini mi ya da baskasinin yemegini yedigini nasil kavrayacagiz ? Aciklama yapabilir misiniz ?

70
Cevap ver4 yıl önce

muratcikrikci

Its kelimesi hayvan için onun manasında

16
Cevap ver4 yıl önce

Yusufaydin4

Beni takip et

-54
Cevap ver2 yıl önce

19031453

Senin amk

-12
Cevap ver11 ay önce

Muhammedin9

Hayvan yemegini yer

Cümle sana ayrica şöyle demedigi taktirde yedigi veya yaptigi her neyse kendisine aittir.

Hayvan (insanin) yemegini yer derse burdaki yemeğini kelimesi insana gider ama insani kaldirirsan ordan yemeğini kelimesi hayvanın kendisine gider daima.

-2
Cevap ver5 ay önce

Ece376893

Eger kendi yemegini yemiyo olsaydi yediği başka bi yemek olsaydi o zaman turkce cevirisi "at yemek yer" olurdu. Burda yemegini yer diyo. Kendi yemegimi yedim demeyiz bizde yemegimi yedim deriz mesela.

-3
Cevap ver10 ay önce

CilginCocuk333

Adam haklı beylerrrrr

-3
Cevap ver3 ay önce

GhengisKhan1

aynen ya

-21
Cevap ver4 yıl önce

bbb1903

Ya her nerden cikti

22
Cevap ver4 yıl önce

erdem.gelegen

The neden yok önceki örneklerde -ni eki için the kullanıldı

9
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

The animal eats its food. = Hayvan (onun[kendi]) yemeğini yer.

The animal eats the food. = Hayvan yemeği yer.

The animal eats food. = Hayvan yemek yer.

203
Cevap ver74 yıl önce

mnuris

''Animal eats her food.'' neden her kullanılıyor its kullanılmadı

5
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

"The animal eats its food." yazdığınızda kabul ediliyor. Hayvana "she" olarak hitap ediliyor ise "her" kullanılır; ama "she" olarak hitap edilmesi şart değil. Daha doğru olan "it"/"its" kullanımıdır.

12
Cevap ver4 yıl önce

toymaris

Peki Hayvan başka bi hayvanın yemeğini yer nasıl dicez o zaman.? Mesela köpek diğer köpeğin yemeğini yer

-1
Cevap ver1 ay önce

mrbaron50

Tebrik ederim seni konuyu iyi kavramışsın.İyiçalışmalar

-2
Cevap ver1 yıl önce

MahirAkdum

cok guzel aciklanmiş , teşekkürler

-2
Cevap ver5 ay önce

Oullcan

Çok saol bro iyi anlatmışsın ^^

-2
Cevap ver5 ay önce

mehmetagca

An animal eats its own food Olmasi gerekmezmi kendi yemegini derken own kullanmak gerekir, ama kabul etmedi

-3
Cevap ver12 yıl önce

sevilay56907

The var

-4
Cevap ver6 ay önce

FurkanTuncil

var nasıl yok cane körmüsün

-5
Cevap ver3 yıl önce

ozgul340951

Its neden kullanılıyor?

2
Cevap ver1 yıl önce

Begm327620

onun ( kendinin ) manasında kullanılıyor

-3
Cevap ver1 yıl önce

okanaskar

"the animal eats it's food" neden doğru kabul edilmiyor ?

0
Cevap ver5 ay önce

NiyaziMerv

The animals eats it's food dedim imla hatasi var dedi it's de neden oldugunu aciklarmisiniz

-1
Cevap ver3 yıl önce

murat84

"Animals " çoğul özne yapmişsin. .fiile "eats" s eklemişsin olmaz.tekil öznelerde fiile s gelir. İts diye yazilir.it's yanlis..

-1
Cevap ver3 yıl önce

tayfunakyilmaz

Yaw ben "the animal eats its own food" yazdim ama kabul etmedi, bu yanlis olmamasi lazim ama...

-1
Cevap ver3 yıl önce

mzlmoruc

Burada kesme işareti ( ' ) ile yaziyorm kabul ediyor ama yinede imla hatasi diyor. Doğru olanida bu isareti kullanmak degil midir ? Örneğin : McDonald's taki gibi

-1
Cevap ver3 yıl önce

gulin.colak

Bişey diyicemde her food ne alaka onun yemeği demiyoki hayvan yemeğini yrr yani kendi yemeği yani hayvan it

-1
Cevap ver3 yıl önce

mert.61

An neden geldini aciklar mısınız animals eats her food olması gerekmiyor muydu

-1
Cevap ver3 yıl önce

Begm327620

her kullanırsa hayvan onun yemeğini yer anlamında kullanılır ama burda hayvan kendi yemeğini yiyor bu yüzden its kullanılıyor

-4
Cevap ver1 yıl önce

dicil

bu cumlede its e ihtiyac var mi?

-1
Cevap ver3 yıl önce

Begm327620

kendisinin yemeği olduğu için its (kendisinin ) manasında kullanılıyor

-1
Cevap ver1 yıl önce

aktraxdata

Bas tarafa neden an geldi bir hayvan anlamindami

-1
Cevap ver3 yıl önce

nightkiss

İts ?

-1
Cevap ver3 yıl önce

dicil

zaten animal yazdik neden its koyuyoruz? ????

-1
Cevap ver3 yıl önce