"Hayvan yemeğini yer."

Çeviri:The animal eats its food.

4 yıl önce

99 Yorum


Niyazizyre

Hayvanin burada kendi yemegini mi ya da baskasinin yemegini yedigini nasil kavrayacagiz ? Aciklama yapabilir misiniz ?

4 yıl önce

muratcikrikci

Its kelimesi hayvan için onun manasında

4 yıl önce

Yusufaydin4

Beni takip et

3 yıl önce

19031453

Senin amk

1 yıl önce

Ece376893

Eger kendi yemegini yemiyo olsaydi yediği başka bi yemek olsaydi o zaman turkce cevirisi "at yemek yer" olurdu. Burda yemegini yer diyo. Kendi yemegimi yedim demeyiz bizde yemegimi yedim deriz mesela.

1 yıl önce

Muhammedin9

Hayvan yemegini yer

Cümle sana ayrica şöyle demedigi taktirde yedigi veya yaptigi her neyse kendisine aittir.

Hayvan (insanin) yemegini yer derse burdaki yemeğini kelimesi insana gider ama insani kaldirirsan ordan yemeğini kelimesi hayvanın kendisine gider daima.

8 ay önce

CilginCocuk333

Adam haklı beylerrrrr

5 ay önce

GhengisKhan1

aynen ya

4 yıl önce

bbb1903

Ya her nerden cikti

4 yıl önce

erdem.gelegen

The neden yok önceki örneklerde -ni eki için the kullanıldı

4 yıl önce

omercito
omercito

The animal eats its food. = Hayvan (onun[kendi]) yemeğini yer.

The animal eats the food. = Hayvan yemeği yer.

The animal eats food. = Hayvan yemek yer.

4 yıl önce

mnuris

''Animal eats her food.'' neden her kullanılıyor its kullanılmadı

4 yıl önce

omercito
omercito

"The animal eats its food." yazdığınızda kabul ediliyor. Hayvana "she" olarak hitap ediliyor ise "her" kullanılır; ama "she" olarak hitap edilmesi şart değil. Daha doğru olan "it"/"its" kullanımıdır.

4 yıl önce

toymaris

Peki Hayvan başka bi hayvanın yemeğini yer nasıl dicez o zaman.? Mesela köpek diğer köpeğin yemeğini yer

3 ay önce

mrbaron50

Tebrik ederim seni konuyu iyi kavramışsın.İyiçalışmalar

1 yıl önce

MahirAkdum

cok guzel aciklanmiş , teşekkürler

7 ay önce

Oullcan

Çok saol bro iyi anlatmışsın ^^

7 ay önce

mehmetagca

An animal eats its own food Olmasi gerekmezmi kendi yemegini derken own kullanmak gerekir, ama kabul etmedi

2 yıl önce

sevilay56907

The var

9 ay önce

FurkanTuncil

var nasıl yok cane körmüsün

3 yıl önce

ozgul340951

Its neden kullanılıyor?

1 yıl önce

Begm327620

onun ( kendinin ) manasında kullanılıyor

1 yıl önce

maria442734

Oradaki its cok sacma yaa

2 yıl önce

okanaskar

"the animal eats it's food" neden doğru kabul edilmiyor ?

8 ay önce

Marvellous488333

Neden eat değilde eats

1 ay önce

bayram556660

çünkü the elephant tekil yani bunun yerine it diyebiliriz degilmi.it den sonra gelen fiil s takisi almazmi?

4 gün önce

rena770987

The animal eats food olur eata its food yok

1 ay önce

MustafaClk5561

Hocam its geldiği için Hayvan onun yemeğini yer olmaz mı?

1 hafta önce

NiyaziMerv

The animals eats it's food dedim imla hatasi var dedi it's de neden oldugunu aciklarmisiniz

4 yıl önce

murat84

"Animals " çoğul özne yapmişsin. .fiile "eats" s eklemişsin olmaz.tekil öznelerde fiile s gelir. İts diye yazilir.it's yanlis..

3 yıl önce

tayfunakyilmaz

Yaw ben "the animal eats its own food" yazdim ama kabul etmedi, bu yanlis olmamasi lazim ama...

3 yıl önce

mzlmoruc

Burada kesme işareti ( ' ) ile yaziyorm kabul ediyor ama yinede imla hatasi diyor. Doğru olanida bu isareti kullanmak degil midir ? Örneğin : McDonald's taki gibi

3 yıl önce

gulin.colak

Bişey diyicemde her food ne alaka onun yemeği demiyoki hayvan yemeğini yrr yani kendi yemeği yani hayvan it

3 yıl önce

mert.61

An neden geldini aciklar mısınız animals eats her food olması gerekmiyor muydu

3 yıl önce

Begm327620

her kullanırsa hayvan onun yemeğini yer anlamında kullanılır ama burda hayvan kendi yemeğini yiyor bu yüzden its kullanılıyor

1 yıl önce

dicil

bu cumlede its e ihtiyac var mi?

3 yıl önce

Begm327620

kendisinin yemeği olduğu için its (kendisinin ) manasında kullanılıyor

1 yıl önce

aktraxdata

Bas tarafa neden an geldi bir hayvan anlamindami

3 yıl önce

nightkiss

İts ?

3 yıl önce

dicil

zaten animal yazdik neden its koyuyoruz? ????

3 yıl önce

pinaryun
pinaryun

it eats its food neden yanlis oldu?

3 yıl önce

iremisgodbro

az önceki soruda da an dedi ama şimdi de the diyor

3 yıl önce

FatmaGKPIN

Neden her var

3 yıl önce

tnrr

Eats " es" takisi ne ise yariyor

3 yıl önce

RavzanurGk

Geniş zaman

1 yıl önce

ayenurgr

Hangi durumlarda yükleme s gelmeli anlamadım. Bazen yazıyorum kabul etmiyor. Bazen yazmıyorum hata veriyor

3 yıl önce

Kasura41

An neden geldi sanki orda 1 hayvan yer yazıyor bence yanlış an gelmesede olur

3 yıl önce

Mercan813491

Ne saçma bişey

3 yıl önce

SamiYeilka

cevabım : "animal eats its meal" burada doğru cevapta cümlenin başına "The" yada "An" gelmesi gerekiği yazıyor ama sorunum şu cümleden orada belirli bir hayvandan konuşulduğunu nasıl anlayabilirim? yada o The tekillik anlamındaysa animal kelimesi "-s" takısı olan çoğul eki içermediğinden tekillik anlamı içermiyor mu?

3 yıl önce

Zeynepsude746258

Neden ilk basa an konuldu soyler misiniz lutfen

2 yıl önce

PrincessofCA

"Its" i koymayı unuttum la

2 yıl önce

lkayKalkan

Niye An eki konulur kimse soylememis

2 yıl önce

elifsenkr

hayvan kendisinin mi onun mu yemeğini yiyiyor

2 yıl önce

Stalker35

Cok sacma bir soru

2 yıl önce

zozanrojin

:The animal eats its food değil

2 yıl önce

Guclu_Muhammed

murat cikrikci doğru söylüyor

2 yıl önce

Guclu_Muhammed

çok saçma bir soru

2 yıl önce

smetJackso

bence doğru

2 yıl önce

sinbad60

Çok saçma çok kafa karıştırıcı....

1 yıl önce

yceldeniz

ekekke

1 yıl önce

mutellim19

bu duonun mikrofonlarinda sorun var galiba animal eats the food u the animal eats its food gibi dinledi

1 yıl önce

AleynaNisa8

"Animals eat food" da olmaz mı?

1 yıl önce

hdai955262

animal eats its food. olamıyor mu

1 yıl önce

DarkStorm10

Bi the yüzünden yapmayın...

1 yıl önce

ElifKeles4

Ne alaka bir hayvan demiyo hayvanın diyooo

1 yıl önce

AdaCeylinz1

Onun diyor yanlız hayvanlar insanların yemeğini mi yiyiyor iğrenç

1 yıl önce

arda812706

Ben The animal eats food yazdım olmadı oraya neden its ekini getirmeliyiz

1 yıl önce

Begm327620

kendi yemeğini yediği için its kullanılıyor its ( kendinin ) anlamında

1 yıl önce

Zeynepzen10

Sadece elim kaydi

1 yıl önce

Sevdem0

baştaki an ekinin grekliliği nedir benim bil diğim bir anlamında kullanılşır ve hayvanla bir hayvan arasında ben bir fark göremiyorum çünkü türkçede böyle bir kural yok lütfen gerekliliğini biri bana açıklayabilir mi

1 yıl önce

RavzanurGk

İt's ile its in farkı ne

1 yıl önce

Kasura41

İt’s = it is / its= onun

9 ay önce

gulcinbatur

bir hayvan demiyor sadece hayvan diyor

11 ay önce

DZehraCELI

Bu soruda it is de yazsak olmaz mı

10 ay önce

DZehraCELI

İts yerine it is de kullansak olmaz mı

10 ay önce

Tark280533

böyle olması için hayvan , yemeğini yer. demeliydi

10 ay önce

lnur9

ben sadece animal ile eats ı birleşik yazdıvım için - aldım

10 ay önce

lnur9

yazdığım

10 ay önce

burcukocag

7pppşiğ009lçç9

9 ay önce

sevilay56907

Ben its yazdim ama klavye yanlis yazdigi icin yanlis kabul etti cozum ararmisiniz...

9 ay önce

sevilay56907

İts yerine it is de olur ayni sey dogru kabul etmenizi istiyorum

9 ay önce

Kasura41

Olmaz ‘it is’ deki ‘’is’’ olmak anlamındadır ve its kısaltma değildir direk böyle yazılır its onun demektir

9 ay önce

polsakemir

Ulaaa çook karistirdim. Eat yemek yemek demek. Food da yemek demek. The animal eat its yazdim. Yemeği .... neyse işte yemeği (eat) ı karistirdim.

7 ay önce

mer426956

Şeyyyyyy booooook mu zaaaa x d mi

7 ay önce

carlitos.21

Her ne alaka ya

4 yıl önce

_Hakan_

Kafayi yicem nasi her ya the gelmicek mi millet lutfen aciklasn biri bana ya

3 yıl önce

celalettinnn

Baaina neden an'' eki getirmek zorundayiz? Animal eats olmuyo mu?

3 yıl önce

abdurrahmantr

Eat ile eats arasında ne fark varki?

4 yıl önce

JokerBilgehan

Anlam olarak bir fark yok sadece o cümlenin öznesine bakılır I/you/we/they de eat gelir He/she/it de ise eats gelir.

4 yıl önce

tayfunakyilmaz
  1. Tekillerde genis zamanda fiil s takisi aliyor ya dostum
3 yıl önce

AdaCeylinz1

Eats yer eat ye oluyor s r ekini getiriyor

1 yıl önce

MuharremKi1

He, she ve it olunca s gelir

4 yıl önce

ErsinKl1

geniz zaman hareket cumlelerinde tekil sahislar icin fiilin sonuna S yazilir. Does daki S

4 yıl önce

yigit1234

its ne alaka

4 yıl önce

karya_TR

İt, cansiz varliklar ve hayvanlar icin o anlamina gelmektedir. İts kelimesi de ayni sekilde cansiz ve hayvanlar icin kendi ya da onun anlamina gelmektedir. Bu yuzden its kullanilir

4 yıl önce

nilsuergul.67

Hayvan Yemeğini yer oluyo o zaman

3 yıl önce

nilsuergul.67

2• de s i yanlış yaptım

3 yıl önce

nilsuergul.67

Katılıyorum

3 yıl önce

mccepe

Evett

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.