1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Please tell us about your fa…

"Please tell us about your family."

Çeviri:Lütfen bize ailenizden bahsedin.

February 27, 2014

26 Yorum


furk

bize ailenden bahset lütfen yazdım kabul etmedi

April 28, 2014

EzgiZeynep

lütfen bize ailen hakkında bir şeyler anlat doğru olmaz mı ? kabul etmedi

February 27, 2014

cihatvar

bir seyler = somethings. ama cumlede boyle bir kelime yok. o yuzden kabul edilmez.

August 31, 2014

kebsilli

Lütfen ailen hakkında bize anlat

August 9, 2014

noahgod

about burda neden işlevsız kaldı

June 2, 2014

Bkirikci

lütfen aileni anlat bize yazdım kabul etmedi neden etmedi ki

July 29, 2014

ATurkishWoman

Daha düzgün cümle kurun, kabul eder.

Lütfen aileni anlat bize, değil. Lütfen bize aileni anlat, olmalı.

May 22, 2018

matciolmak

"Lütfen bize senin ailenden bahset." yazdım, neden kabul etmedi?

August 19, 2014

ATurkishWoman

"Ailen" derken zaten karşındakinin ailesini kastetmiş oluyorsun. "Senin" demeye gerek yok.

May 22, 2018

lalelalelale

About neden işlevsiz kaldı

February 25, 2019

[aktif olmayan kullanıcı]

    "Bize ailen hakkında konuş." yazdım kabul etmedi

    November 11, 2014

ATurkishWoman

    Orada "Tell" yazıyor. "Talk" değil.

    May 22, 2018

ozlemnur63

    Bize ailen hakkında anlat diye çevirmiştim, neden kabul etmedi? Bahsetmek ve anlatmak arasındaki fark nedir? Bir şeyden anlatarak bahsetmez miyiz? Yani bahsetmek de anlatmak eylemini kapsar. Bu sebeple bahset/anlat kabul görmelidir bana göre! Ya sizce?

    December 14, 2014

KemalBurak5

    Lütfen aileni anlat bize yazdım olmadı

    March 3, 2015

ATurkishWoman

    Daha düzgün cümle kurmayı deneyin.

    May 22, 2018

DuranKilin

    Guzel

    July 14, 2015

effy666

    Lütfen ailen hakkında anlat neden olmuyor

    June 17, 2018

yuxel15

    Lütfen ailen hakkında konuşalım olmazmi niye olmaz

    June 25, 2018

havvayavuz

    Söz etnekle bahsetmenin anlamlarınin aynı olduğunu henüz ayristiramiyor program

    July 10, 2018

zgekara16

    Lütfen bize aileni anlat diye cevirdim kabul etmedi neden ?

    August 18, 2018

afatsuM.H.K

    Bende öyle yazdım. Benimkini kabul etti.

    March 27, 2019

big611803

    Lütfen bize ailen hakkında bahseder misin Şu kibar çeviriye yanlış diyor :D

    October 30, 2018

ae4RbK

    lütfen ailen hakkında konuş

    February 10, 2019

MemetGA

    konuş talk oluyor

    February 20, 2019

mustafa447093

    lütfen bize ailen hakkında anlat ,,,,, yazdım kabul etmedi

    February 12, 2019

MemetGA

    biraz daha mantıklı cümle kurmamızı istiyor. tek sorun bu. bende başlarda çözememiştim.

    February 20, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.