"The bear eats them."

Μετάφραση:Η αρκούδα τους τρώει.

January 6, 2017

12 σχόλια


klTO5
March 31, 2018

larrymode

τους εφαγε?πως ειναι?

January 6, 2017

mizinamo

"The bear ate them."

January 6, 2017

2gXB1

Η αρκουδα τους τρωει.

January 14, 2017

aGaO18

Αυτώ είναι πιώ σοστό.

August 23, 2017

D_..
Mod

    Ο τόνος αλλάζει όλη τη σημασία της πρότασης.
    "Η αρκούδα τους τρώει" σημαίνει ότι αυτοί έχουν μία αρκούδα (το 'τους' γίνεται κτητικό) και η αρκούδα τρώει. Με τον τονισμό της λέξης γίνεται ξεκάθαρο ότι κάποια αρκούδα τους καταναλώνει.

    August 23, 2017

KostasSakk

    Δεν αναγνωριζει τη φωνη μου

    April 9, 2017

AthinPetro

    Πιο σωστό είναι : Τους τρώει η αρκούδα. Στα ελληνικά οι μονοσύλλαβες λέξεις δεν παίρνουν τόνο. Ευχαριστώ.

    January 17, 2018

D_..
    Mod

      Στα ελληνικά κάποιες μονοσύλλαβες λέξεις παίρνουν τόνο: τα ερωτηματικά πώς, πού και κάποιες αντωνυμίες όπως εξηγώ στο σχόλιό μου παραπάνω.
      Όταν λέμε "Η αρκούδα τούς τρώει." δίνουμε έμφαση στο ρήμα, τι κάνει η αρκούδα.
      Όταν λέμε "Τους τρώει η αρκούδα." δίνουμε έμφαση στο υποκείμενο, ότι δηλαδή είναι η αρκούδα πους τους τρώει και όχι, π.χ. ένας καρχαρίας.
      Και οι δύο εκφράσεις είναι σωστές αλλά διαφέρουν ως προς την έμφαση που δίνουν στα διαφορετικά μέρη της πρότασης.

      January 19, 2018

klTO5

      Lol

      March 31, 2018

123giota123

      << τους τρωει η αρκουδα>> δεν ειναι πιο σωστο? Διαφορετικα θελει τονο το <<τούς>>

      May 9, 2018

mariado29

      Θέλει τονισμό το "τους". Διαφορετικά η έκφραση αλλάζει δηλαδή εννοεί ότι η δική τους αρκούδα, τρώει.

      December 5, 2018
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.