"The bear eats them."

Μετάφραση:Η αρκούδα τους τρώει.

πριν από 2 χρόνια

12 σχόλια


klTO5
πριν από 10 μήνες

larrymode

τους εφαγε?πως ειναι?

πριν από 2 χρόνια

mizinamo
Mod

"The bear ate them."

πριν από 2 χρόνια

2gXB1

Η αρκουδα τους τρωει.

πριν από 2 χρόνια

aGaO18

Αυτώ είναι πιώ σοστό.

πριν από 1 χρόνο

D_..
Mod

Ο τόνος αλλάζει όλη τη σημασία της πρότασης.
"Η αρκούδα τους τρώει" σημαίνει ότι αυτοί έχουν μία αρκούδα (το 'τους' γίνεται κτητικό) και η αρκούδα τρώει. Με τον τονισμό της λέξης γίνεται ξεκάθαρο ότι κάποια αρκούδα τους καταναλώνει.

πριν από 1 χρόνο

KostasSakk

Δεν αναγνωριζει τη φωνη μου

πριν από 1 χρόνο

AthinPetro

Πιο σωστό είναι : Τους τρώει η αρκούδα. Στα ελληνικά οι μονοσύλλαβες λέξεις δεν παίρνουν τόνο. Ευχαριστώ.

πριν από 1 χρόνο

D_..
Mod

Στα ελληνικά κάποιες μονοσύλλαβες λέξεις παίρνουν τόνο: τα ερωτηματικά πώς, πού και κάποιες αντωνυμίες όπως εξηγώ στο σχόλιό μου παραπάνω.
Όταν λέμε "Η αρκούδα τούς τρώει." δίνουμε έμφαση στο ρήμα, τι κάνει η αρκούδα.
Όταν λέμε "Τους τρώει η αρκούδα." δίνουμε έμφαση στο υποκείμενο, ότι δηλαδή είναι η αρκούδα πους τους τρώει και όχι, π.χ. ένας καρχαρίας.
Και οι δύο εκφράσεις είναι σωστές αλλά διαφέρουν ως προς την έμφαση που δίνουν στα διαφορετικά μέρη της πρότασης.

πριν από 1 χρόνο

klTO5

Lol

πριν από 10 μήνες

123giota123

<< τους τρωει η αρκουδα>> δεν ειναι πιο σωστο? Διαφορετικα θελει τονο το <<τούς>>

πριν από 9 μήνες

mariado29

Θέλει τονισμό το "τους". Διαφορετικά η έκφραση αλλάζει δηλαδή εννοεί ότι η δική τους αρκούδα, τρώει.

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.