Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Τα αδέλφια"

Μετάφραση:The siblings

πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


VaiosPitsi

Γιατί όχι "the brothers";

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

= οι αδελφοί

"sibling" είναι είτε αρσενικός (brother, αδελφός) είτε θηλυκός (sister, αδελφή) και το χρησιμοποιούμε πιο συχνά στον πληθυντικό αριθμό: siblings, αδέλφια (αμφότερου γένους).

πριν από 1 χρόνο

VaiosPitsi

Κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ.

πριν από 1 χρόνο