1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am a human."

"I am a human."

Fordítás:Ember vagyok.

February 27, 2014

11 hozzászólás


juditmolli

Ez angolul helyesen nem névelő nélkül van? "I am human?"


ironcameleon

Névelővel azt jelenti, hogy az emberi faj egyik tagja vagyok. Ez megszámlálható főnév, tehát kötelező elé a névelő.

Névelő nélkül pedig azt jelenti, hogy emberi vagyok, azaz emberi tulajdonságokkal, értékekkel rendelkezem, emberi érzéseim vannak, és emberi módon közelítek a társaim felé. Ez melléknév, nem kell elé a névelő.


vasvariistvan

Ez így világos. Köszönöm.


gsziszi

Nem. Kell az elöljáró


Shibelion

Egyáltalán nem, lehet írni így is úgy is, bár attól függ.

"I'm a human" means I am a member of the species called "humans".

"I'm human" means I have some of the characteristics of that species.

Egyesek szerint a nélkül természetesebb a hangzása.


gsziszi

Vagyis az Ember vagyok (a faj tagja) esetén kell az elöljáró. Az angoloknak elöljáróval lesz "természetesebb" a hangzása. De kösz az igazoló magyarázatot.


Tutika91

Ja. I am a human-én egy ember vagyok


en_vagyok

Jó lenne tudni mikor kell és mikor nem, mert azt látom vagy gyanítom, a duolingo nem következetes. Azt sem tudom angolban egyes esetekben kell-e vagy nem, de magyarban néha olyankor is megköveteli, amikor nem használjuk, máskor meg elengedi. Néha elbukom mert nem írtám hogy egy, holottmagyarul nem mondanánk, dr hát angolban ott van fordítsam úgy.... Máskor meg nagyvonalú... Nem az a baj, hogy bead egy rosszat, hanem hogy nem értem a rendszert...


Harga

Dohár Péter: Kis angol nyelvtan című könyvét nagyon tudom részletes magyarázathoz ajánlani.


Maria921028

Bizony, a Dohár könyv nagyon jó! Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.