Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I run again after it rains."

Çeviri:Yağmur yağdıktan sonra ben tekrar koşarım.

0
4 yıl önce

12 Yorum


smanovic

Yagmur yagmadan once kosarmis yagdiktan sonra tekrar kosarmis. Bunu mu demek istiyor yoksa her yagmurdan sonra tekrar kostugunu mu demek istiyor

5
Cevap ver4 yıl önce

KeremGolba

zor ya :D

0
Cevap ver4 yıl önce

gunerkls

"Yagmurdan sonra tekrar kosarim" diyebilir miyiz ?

0
Cevap ver13 yıl önce

incikin_
incikin_

"Yağmur yağdıktan sonra" = after it rains
(yağmur fiil olarak kullanılmış ve "after"dan sonra tam bir cümle gelmiş.

"Yağmurdan sonra" = after the rain
(yağmur isim halinde kullanılmış ve "after"dan sonra bir cümle gelmemiş.

2
Cevap ver2 yıl önce

besherat
besherat

Dear God, I can't understand the construction of the word yağdıktan.

0
Cevap ver1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

The suffix DIK is forming the object participle (Non future tense) You take the verb root (here yağ-), + -(i)Dik + -Poss.ending +-case (if any) You can translate that into English as a relative clause. It is like an adjective of the object.

For example:

Yazdiğim kitabi - the book that I write/wrote

Gittiğin bar - the bar that you go/went to

0
Cevap ver1 yıl önce

besherat
besherat

Thank you very much for your answer. :)

0
Cevap ver1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

welcome

0
1 yıl önce

krmyldz

Yagmurlardan sonra kismini ekledim yagmur diyor.. buyuk bir hata

0
Cevap ver3 yıl önce

ruveyddaa

ıt rains nasıl bir şey arkadaşlar

0
Cevap ver2 yıl önce

sedus1

ben yağmurdan sonra koşmayı tekrarlarım bu kelimenin nesi yanlış

0
Cevap ver1 yıl önce

SERPIL776465

bende s yi soylemedi

0
Cevap ver9 ay önce