A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I do not keep my keys in the bag."

Fordítás:Nem a táskában tartom a kulcsaimat.

4 éve

13 hozzászólás


eva.korman

Nincs ott a "my" szocska a mondatban!!!!!!

4 éve

Gyorgyike

az egyik példamondatban táskában, a másikban táskámban a jó megoldás

4 éve

peter.birk

Jelentsd

4 éve

franzsi
franzsi

Nincs ott hogy "my bag"!!!

4 éve

LukcsMihly

Mi a lópimpilinek jelentsek képtelen a rendszer követni a magyar fordítási lehetőségek garmadáját. Teljesen hazavágják a user experience-t. Ebben a részben mást sem csinálok mint magyar fordításokat jelentek kb. vagy 10 -t elküldtem. Hol lehetne direktbe üzenni, hogy hanyagolják a magyar fordításokat, vagy vegyék nagyon lazára, mert ez így nagyon gammás. Amúgy tök jó a duolingó, de az hogy buta szegényes magyar mondatokat jegyezzek meg, hogy átjussak egy szekción nevetséges.

4 éve

Mikkelina

Teljesen igazad van. Minél hosszabb mondatok jönnek, annál több a jó válaszlehetőségek száma, és a rendszer nem képes követni ezt.

4 éve

Zsulike15

Sokszor en is az miatt nem tudok haladni! Bosszanto! Ugyan azt a jelentest o maskepp mondja.. De amikor ugyan azt jelenti akkor miert azzal foglalkozik miert nem azzal hogy "helyesen" forditod vegulis.

4 éve

Medwekoma
Medwekoma

"nem tartom a táskában a kulcsaimat " ez miért nem jó?

4 éve

szabolevente

mi utal a'' taskamban'' jelentesre?

4 éve

Leving

nincs ott a my bag, csak a the bag!

4 éve

Moncsi_baba

Az vajon miért nem jó, hogy "Nem tartom a kulcsaimat a táskában"?

4 éve

ebedli

"A kulcsaimat nem a táskában tartom." Szerintem ugyanazt jelenti és nem fogadta el.

4 éve

SztanaAnna

Nem tartom a kulcsaimat a táskában. Szerintem ez jó, de nem fogadta el. Már jelentettem korábban is.

4 éve