"Theirdogseatfish."

Fordítás:A kutyáik halat esznek.

4 éve

19 hozzászólás


CostiaKitti

Csak annyit írtam, hogy kutyáik halat esznek. Miért kell a névelőt elé tenni??

4 éve

Harold69.uk

Én se értem nekem se fogatta el.

4 éve

AlexanderNagy

Mert vannak olyan szavak amelyek magukban hordják az At

4 éve

hades1990

nekem se :/

4 éve

csaba.szak1

Pedig a magyarban nem kötelező így A névelő.

4 éve

ilona.varg

Az ő kutyài.....ezt sem fogadta el...miért????:-(

4 éve

aptg.gabi

Az ő kutyái: her dogs, his dogs. (egyes szám 3.személy) A fordítás (többes szám/3. személyben van) Their dogs. (az övéké) vagy ők kutyáik, de ilyet nem mondunk magyarul ezért ő kutyáik.

4 éve

AlexanderNagy

Mert töbven vannak ugyhogy kutyáik

4 éve

Cukornyuszi

"A kutyái halat esznek" Miért rossz??? Aaahhjjjj.....

4 éve

aptg.gabi

Olvasd el az eggyel fentebbi hozzászólásomat! :)

4 éve

AlexanderNagy

Mert többen vannak ugyhogy a kutyáiK :)

4 éve

marcsitorok

Én már magyarul sem tudok.

4 éve

Adorit

megeszik a halat . mért nem jooo??

4 éve

CostiaKitti

Akkor most helyes vagy nem???? A kutyáik halat esznek???

3 éve

VasasJulianna

magyar nyelven ugyan azt jelenti

2 éve

gyuri58045

Kutyai es kutyik kozott mi a kulombseg..mert ezhihetetlenul kalantalo

8 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

A különbség annyi hogy a kutyái esetében egy személy azaz he vagy she tehát az ő kutyái, míg a kutyáik verziónál több személy their kutyáiról van szó! Amúgy a helyesírásod a toppon van!

8 hónapja

lothlory

You dog..... így lehet hallani! :(

4 hónapja

CsabaBercz

Basszátok meg

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.