A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you have your passport?"

Fordítás:Megvan az útleveled?

4 éve

9 hozzászólás


Mamika51

Van útleveled? Miért nem jó?

4 éve

SndorTth20

Ez egy elgondolkodtató kérdés. A van szóra a válasz igen vagy nem, a megvan szóra pedig, nálad van, elhagytad, megtaláltad, elhoztad, itt van e, stb, gondolatokra kell válaszolni. És ez egy kérdés is a fejlesztők felé.

2 hónapja

kvaszhadani

Nálad van az útleveled?- nem lehet?

4 éve

M21-

Neked van útleveled? Ez nem jó?

4 éve

szulovszky

Nem, mert nem ezt jelenti, ugyanis nem "a passport", hanem " your passport", azaz konkrétan az ő útleveléről van szó.

3 éve

Pifta
Pifta

a "Megvan az útlevele?" Az nem elgépelés

4 éve

Nyuszedli

Ez biztosan nem jó szerintem, mert Te E/3-ban írtad, itt pedig áll a your, szóval mindenképp E/2-ben kell írni véleményem szerint.

4 éve

zola82

Magyarul lehet magázó formát is használni. Az nem E/3.

"A főnök az egyik beosztotjáért kezd aggódni, mivel az naponta rendszeresen eltünik a munkahelyről délben. Felbérel egy nyomozót, aki utanajár a beosztottnak: - Főnök Úr, utanajártam a beosztottjának: 12-kor beül a kocsijába, elmegy ebédelni a házába , lefekszik a feleségével, lepihen az ágyába és utána visszajön 2-kor dolgozni! - Nahát, ez egészséges. - mondja a főnök. - Már azt hittem, hogy valami baja van! - Tegezhetem? - kérdi a nyomozó. - Persze. - 12-kor beül a kocsidba, elmegy ebédelni a házadba, lefekszik a feleségeddel, lepihen az ágyadba, és 2-kor visszajön dolgozni."

3 éve

istvantaka3

Van utleveled? Nem jo Megvan az utleveled? Nem jo holott ö forditja meg mindig!

1 éve