"Theyreadherbook."

Çeviri:Onlar onun kitabını okurlar.

4 yıl önce

17 Yorum


najaftom

"Onlar onun kitabini okur" dogrumu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

Nurettinn0

Onlar onun kitabını okur kabul etmedi

4 ay önce

Nurettinn0

Çok pardon katbını yazdığımından kabul etmemiş a harfini düzeltince oldu

4 ay önce

BarDurukan

"onun kitabını onlar okudu." da doğru değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

doğru

4 yıl önce

tgoktas38

Okudu geçmiş zaman burada geniş zaman kullanılıyor

4 yıl önce

keremekr

afferin sanaaa

2 yıl önce

moncherde

onun yerine o kizin kelimesini kabul etmesi gerekmezmi

4 yıl önce

gizemelik2

Onun demek daha dogru cunku o kizin demesi icin girl's ifadesi gerekli

4 yıl önce

TCnazeykeK

Off mikrofonda mı yoksa bende mi sorun var anlamıyorum kimi???:'(

3 yıl önce

AyeStypayh

Mikrofonu yanlişlikla kapattim nerden açicağimi bulamiyom sad story

3 yıl önce

rukiye830222

Onun demek için neye göre her yada his kullanırız?

10 ay önce

Aygul123300

Onun kitabini okurlar yaptim oldu

3 ay önce

Farukakmak3

Neden his book deģilde her book ?

3 ay önce

perihan186296

Onlar onun kitabını okur dedim tüh yanlış dedi

3 hafta önce

KADR774187

Önceki örneklerde book kelimesini 'books 'yapıyoduk(they read books(Onlar kitap okur)) gibi burda niye book kelimesini books yapmadık

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.