Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They read her book."

Çeviri:Onlar onun kitabını okurlar.

4 yıl önce

13 Yorum


najaftom

"Onlar onun kitabini okur" dogrumu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

Nurettinn0

Onlar onun kitabını okur kabul etmedi

1 ay önce

Nurettinn0

Çok pardon katbını yazdığımından kabul etmemiş a harfini düzeltince oldu

1 ay önce

BarDurukan

"onun kitabını onlar okudu." da doğru değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

doğru

4 yıl önce

moncherde

onun yerine o kizin kelimesini kabul etmesi gerekmezmi

4 yıl önce

gizemelik2

Onun demek daha dogru cunku o kizin demesi icin girl's ifadesi gerekli

4 yıl önce

TCnazeykeK

Off mikrofonda mı yoksa bende mi sorun var anlamıyorum kimi???:'(

3 yıl önce

AyeStypayh

Mikrofonu yanlişlikla kapattim nerden açicağimi bulamiyom sad story

3 yıl önce

rukiye830222

Onun demek için neye göre her yada his kullanırız?

7 ay önce

Aygul123300

Onun kitabini okurlar yaptim oldu

3 hafta önce

Farukakmak3

Neden his book deģilde her book ?

2 hafta önce