1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They read her book."

"They read her book."

Çeviri:Onlar onun kitabını okurlar.

February 27, 2014

20 Yorum


najaftom

"Onlar onun kitabini okur" dogrumu?


BarDurukan

"onun kitabını onlar okudu." da doğru değil mi?


tgoktas38

Okudu geçmiş zaman burada geniş zaman kullanılıyor


moncherde

onun yerine o kizin kelimesini kabul etmesi gerekmezmi


gizemelik2

Onun demek daha dogru cunku o kizin demesi icin girl's ifadesi gerekli


TCnazeykeK

Off mikrofonda mı yoksa bende mi sorun var anlamıyorum kimi???:'(


AyeStypayh

Mikrofonu yanlişlikla kapattim nerden açicağimi bulamiyom sad story


rukiye830222

Onun demek için neye göre her yada his kullanırız?


Aygul123300

Onun kitabini okurlar yaptim oldu


Farukakmak3

Neden his book deģilde her book ?


perihan186296

Onlar onun kitabını okur dedim tüh yanlış dedi


KADR774187

Önceki örneklerde book kelimesini 'books 'yapıyoduk(they read books(Onlar kitap okur)) gibi burda niye book kelimesini books yapmadık


yunusemre821153

Bunu bitinci sınıfa giden kardeşim yaptı


Mina273288

Burada anlamadığım ona kitap okur la onun kitabını okur cümlesini nasıl ayırt edeceğimiz


AybarsAsla

Harbi onlar onun kitabını okur olması lazım. They read the book ise anlatılmak istenendir. Gibi geliyor bana neyse ben doğru yaptım sjsjsjs


ZEKERYA272973

Program güzel ama türkçe karşılığı çok saçma olan cümleler örnek olarak veriliyor


BilgihanKa1

Bende doğru cevabı verdim ama yanlış saydı program sorunlu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.