1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A testvéreim fontosak."

"A testvéreim fontosak."

Fordítás:My brothers are important.

February 27, 2014

5 hozzászólás


erszenyk

A "testvéreimet" nem sisters-nek kell fordítani, hanem siblings-nek; a sisters az "nővérek"-et jelent.


Judit442728

A brothers fivért jelent, nem testvért, ami a siblings.


3Kscha40

Miért nem jó a "my siblings"???


Dri69041

Ne vedd el a " Szivecskémet" mikor jót írok!!! A siblings a testvérek, nem????


pusimari

Miért sisters, amikir csak testvért ír??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.