"The car does not want to start."

Fordítás:Az autó nem akar elindulni.

February 27, 2014

26 hozzászólás


miskei

Miért nem jó a simán csak "indulni". Szerintem az ő javaslatai a kevésbé használatosak magyarul

February 27, 2014

Harga

Próba verzió. Jelentsd.

March 3, 2014

bea1974

Hát elég unalmas, hogy minden második mondatot jelenteni kell már :(

March 1, 2014

blackpityu

Simán helyes az "indulni" is, de hát ez még csak egy béta verzió. Ellenben mi, akik itt vagyunk a kezdeteknél, hogy csiszoljuk a programot, joggal lehetünk büszkék magunkra emiatt.

March 6, 2014

szanyizoltan

Indulni,elindulni,beindulni: nem mindegy?

May 11, 2014

margitsumser

Nekünk mindegy lehet, de akinek ezt a sok verziót szerkesztenie kell, annak biztosan nem mindegy.Minden mondatnak van rengeteg lehetséges jó fordítása. De ezt a gép csak akkor "tudja" ha be van programozva. Ez pedig idő, fáradozás a szerkesztők számára. Szerintem legyünk türelmesek. Azzal tudunk segíteni, ha jelentjük a szerintünk jó választ. Talán valóban jó lesz. ;-)

May 10, 2017

jokutine

Csatlakozom mindkét előttem szólóhoz!

March 2, 2014

dogeemaci

Sajnos egyre kevesebb a javítás, eleinte naponta kijavitottak 3-4 hibat mostanaban 1-2 hetente alig. Kár a programért mert sokaknak nincs turelmuk a sok hiba miatt es feladjak

May 2, 2014

margitsumser

Türelem ,csak 4 ember készíti ezt a programot. A nap pedig csak 24 órából áll.

May 10, 2017

Maci1946

Azóta eltelt 2 év és még mindig nem javították!

February 26, 2017

Harga

Ha így a legjobb, nem is könnyű tovább javítani.

May 10, 2017

aptg.gabi

TÖBB TÜRELEM, TÖBB JELENTÉS! :)

July 5, 2014

ImreGali

Hát igen . Bár ha valaki már egy hete jelentette nem értem miért nem változik.

March 6, 2014

bgdssusu

Van amit egy hónapja jelentettem, és semmi reakció. Az sem változik hetek óta, ahol egy teljesen más mondat fordítását veszi helyesnek. (Egy-két leckével előbb volt...)

March 6, 2014

szecsie75

Indulni is jó szerintem

March 18, 2014

kati.revesz

"Nem akar elindulni az autó" miért nem jó.....már idegesítő, hogy apró szórend miatt nem tud az ember haladni.

March 23, 2014

timi839

Azt irta nekem:a kocsi nem akar elinulni!!!oda a szivecském emiatt

April 17, 2014

zsalica

"Az autó nem akar indulni" ezt irtam és nem fogadta el. Szerintetek miért nem? Jelentsem?

May 11, 2014

aptg.gabi

Igen, mindent jelenteni kell, legfeljebb nem fogadják el! :)

July 5, 2014

Zsubri

Miért nem jó az "indulni"? Általában nem fogadja el a rendes köznyelvi formákat, ilyen kukacoskodással életet vesztünk!

May 15, 2014

aptg.gabi

Jelentette?

July 5, 2014

fugedizs

ez gáz, ezt írtam : a kocsi nem akar elindulni, és nem eszi meg :(

July 4, 2014

fugedizs

egyre több a hiba, remélem a további leckéknél javul a helyzet, mert unom, hogy olyan hibák miatt kell újra csinálni leckéket amik nem miattam vannak

July 4, 2014

aptg.gabi

jelentetted?

July 5, 2014

jokutine

A kocsi nem akar indulni még mindig nem jó?

July 9, 2014

hb433

nekem ez mar jo volt: "nem akar indulni az auto"

2014.09.09.

September 9, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.