A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The car does not want to start."

Fordítás:Az autó nem akar elindulni.

4 éve

26 hozzászólás


miskei
miskei

Miért nem jó a simán csak "indulni". Szerintem az ő javaslatai a kevésbé használatosak magyarul

4 éve

Harga
Harga

Próba verzió. Jelentsd.

4 éve

bea1974

Hát elég unalmas, hogy minden második mondatot jelenteni kell már :(

4 éve

blackpityu

Simán helyes az "indulni" is, de hát ez még csak egy béta verzió. Ellenben mi, akik itt vagyunk a kezdeteknél, hogy csiszoljuk a programot, joggal lehetünk büszkék magunkra emiatt.

4 éve

szanyizoltan

Indulni,elindulni,beindulni: nem mindegy?

4 éve

margitsumser

Nekünk mindegy lehet, de akinek ezt a sok verziót szerkesztenie kell, annak biztosan nem mindegy.Minden mondatnak van rengeteg lehetséges jó fordítása. De ezt a gép csak akkor "tudja" ha be van programozva. Ez pedig idő, fáradozás a szerkesztők számára. Szerintem legyünk türelmesek. Azzal tudunk segíteni, ha jelentjük a szerintünk jó választ. Talán valóban jó lesz. ;-)

1 éve

jokutine

Csatlakozom mindkét előttem szólóhoz!

4 éve

dogeemaci

Sajnos egyre kevesebb a javítás, eleinte naponta kijavitottak 3-4 hibat mostanaban 1-2 hetente alig. Kár a programért mert sokaknak nincs turelmuk a sok hiba miatt es feladjak

4 éve

margitsumser

Türelem ,csak 4 ember készíti ezt a programot. A nap pedig csak 24 órából áll.

1 éve

Maci1946

Azóta eltelt 2 év és még mindig nem javították!

1 éve

Harga
Harga

Ha így a legjobb, nem is könnyű tovább javítani.

1 éve

aptg.gabi

TÖBB TÜRELEM, TÖBB JELENTÉS! :)

4 éve

ImreGali

Hát igen . Bár ha valaki már egy hete jelentette nem értem miért nem változik.

4 éve

bgdssusu

Van amit egy hónapja jelentettem, és semmi reakció. Az sem változik hetek óta, ahol egy teljesen más mondat fordítását veszi helyesnek. (Egy-két leckével előbb volt...)

4 éve

szecsie75

Indulni is jó szerintem

4 éve

kati.revesz

"Nem akar elindulni az autó" miért nem jó.....már idegesítő, hogy apró szórend miatt nem tud az ember haladni.

4 éve

timi839

Azt irta nekem:a kocsi nem akar elinulni!!!oda a szivecském emiatt

4 éve

zsalica
zsalica

"Az autó nem akar indulni" ezt irtam és nem fogadta el. Szerintetek miért nem? Jelentsem?

4 éve

aptg.gabi

Igen, mindent jelenteni kell, legfeljebb nem fogadják el! :)

4 éve

Zsubri

Miért nem jó az "indulni"? Általában nem fogadja el a rendes köznyelvi formákat, ilyen kukacoskodással életet vesztünk!

4 éve

aptg.gabi

Jelentette?

4 éve

fugedizs

ez gáz, ezt írtam : a kocsi nem akar elindulni, és nem eszi meg :(

4 éve

fugedizs

egyre több a hiba, remélem a további leckéknél javul a helyzet, mert unom, hogy olyan hibák miatt kell újra csinálni leckéket amik nem miattam vannak

4 éve

aptg.gabi

jelentetted?

4 éve

jokutine

A kocsi nem akar indulni még mindig nem jó?

4 éve

hb433
hb433

nekem ez mar jo volt: "nem akar indulni az auto"

2014.09.09.

3 éve