1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The car does not want to sta…

"The car does not want to start."

Fordítás:Az autó nem akar elindulni.

February 27, 2014

30 hozzászólás


miskei

Miért nem jó a simán csak "indulni". Szerintem az ő javaslatai a kevésbé használatosak magyarul


bea1974

Hát elég unalmas, hogy minden második mondatot jelenteni kell már :(


blackpityu

Simán helyes az "indulni" is, de hát ez még csak egy béta verzió. Ellenben mi, akik itt vagyunk a kezdeteknél, hogy csiszoljuk a programot, joggal lehetünk büszkék magunkra emiatt.


szanyizoltan

Indulni,elindulni,beindulni: nem mindegy?


margitsumser

Nekünk mindegy lehet, de akinek ezt a sok verziót szerkesztenie kell, annak biztosan nem mindegy.Minden mondatnak van rengeteg lehetséges jó fordítása. De ezt a gép csak akkor "tudja" ha be van programozva. Ez pedig idő, fáradozás a szerkesztők számára. Szerintem legyünk türelmesek. Azzal tudunk segíteni, ha jelentjük a szerintünk jó választ. Talán valóban jó lesz. ;-)


Panni729515

Hát még mindig türelem: én is jelentem, de lehet hogy évek múlva is. Pedig azért öt év alatt lehetett volna már bővíteni a mondatok készletét, mert ez eléggé egyértelmű, nem kíván különösebb búvármunkát a helyesség ellenőrzése, főleg ha sokan jelentik


Harga

Rossz megoldást akkor sem érdemes elfogadniuk, ha sokan jelentik. Biztosan okuk van rá.


jokutine

Csatlakozom mindkét előttem szólóhoz!


dogeemaci

Sajnos egyre kevesebb a javítás, eleinte naponta kijavitottak 3-4 hibat mostanaban 1-2 hetente alig. Kár a programért mert sokaknak nincs turelmuk a sok hiba miatt es feladjak


margitsumser

Türelem ,csak 4 ember készíti ezt a programot. A nap pedig csak 24 órából áll.


Maci1946

Azóta eltelt 2 év és még mindig nem javították!


Harga

Ha így a legjobb, nem is könnyű tovább javítani.


aptg.gabi

TÖBB TÜRELEM, TÖBB JELENTÉS! :)


ImreGali

Hát igen . Bár ha valaki már egy hete jelentette nem értem miért nem változik.


bgdssusu

Van amit egy hónapja jelentettem, és semmi reakció. Az sem változik hetek óta, ahol egy teljesen más mondat fordítását veszi helyesnek. (Egy-két leckével előbb volt...)


szecsie75

Indulni is jó szerintem


kati.revesz

"Nem akar elindulni az autó" miért nem jó.....már idegesítő, hogy apró szórend miatt nem tud az ember haladni.


timi839

Azt irta nekem:a kocsi nem akar elinulni!!!oda a szivecském emiatt


zsalica

"Az autó nem akar indulni" ezt irtam és nem fogadta el. Szerintetek miért nem? Jelentsem?


aptg.gabi

Igen, mindent jelenteni kell, legfeljebb nem fogadják el! :)


Zsubri

Miért nem jó az "indulni"? Általában nem fogadja el a rendes köznyelvi formákat, ilyen kukacoskodással életet vesztünk!


fugedizs

ez gáz, ezt írtam : a kocsi nem akar elindulni, és nem eszi meg :(


fugedizs

egyre több a hiba, remélem a további leckéknél javul a helyzet, mert unom, hogy olyan hibák miatt kell újra csinálni leckéket amik nem miattam vannak


aptg.gabi

jelentetted?


jokutine

A kocsi nem akar indulni még mindig nem jó?


hb433

nekem ez mar jo volt: "nem akar indulni az auto"

2014.09.09.


JanosGrenc

A lassú visszahallgatásnál most meg nem lehet szinte kivárni a mondat végét. Az előző feladatot pedig expressz sebességgel darálta el a bemondó


JanosGrenc

a gépi hangon összemosódó alig kivehető a mondanivaló.


JanosGrenc

a hangfelvétel hadarás

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.