1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The director sleeps at work."

"The director sleeps at work."

Fordítás:Az igazgató a munkahelyen alszik.

February 27, 2014

20 hozzászólás


olmik

az igazgató megteheti... próbálnám meg én!


CsabaLadanyi

Ezek szerint az igazgatónak jó a dolga:) Megyek is igazgatónak:)


palastil

nem fogadja el a "munkaidő alatt"-at, pedig az "alszik a munkában" abszolút magyartalan


vendree

"munka közben" volna életszerű és nyelvileg helyes, üdv. VE


zoller6

Nekem azt írta hogy figyeljek az ékezetekre! What???


okuray

A director nem rendező?


trutyi.putyi

Én is azt írtam és elfogadta


HKoni

Mindkettő lehet


kajakoos2002

Én is ezt írtam és nem fogadta el.


tarjaszab

az at nált jelent .Akkor miért hibás?????


MargaretSe65

Rosszul értettem "at" eat-nek, nem is értettem, hogy evés közben vagy munka közben alszik. :)


BlueWorld7

Az igazgató munka közben alszik, miért nem jó


RachelKlar

Én is ezt írtam és nekem se fogadta el


jcsabax

Nekem azt írta a "The director sleeps at work." fordítására, hogy "Az igazgató a munkahelyen alszik.". Jó lenne tudni, hogy itt valóban a 'munkahely' fordítás is elképzelhető-e, mert ez lényeges különbség, hiszen a munkahelyen munkaidőn kívül is lehet aludni (pl. bentmaradt éjszakára, hogy elvégezzen valamit), ami ekkor már nem feltétlen negatív értelmű.


Krisbaudi

Is munkahely not working place?


vasvariistvan

Munkahely is a place where the men are working.


varhegyi

nem munkaban..at az eloljaro

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.