A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The children eat by themselves."

Fordítás:A gyerekek maguktól esznek.

0
4 éve

15 hozzászólás


boklara
boklara

Ennek a mondatnak nem lehet olyan jelentése, hogy önállóan esznek?

10
Válasz4 éve

dokijano
dokijano

De igen, ennek pontosan az a jelentése. De a gépi fordítás miatt lett ilyen.

1
Válasz4 éve

GGABI2

önállóan = independently

0
Válasz3 éve

csjoe007

Az inkább függetlenül

3
Válasz3 éve

GGABI2

Igen, de „önállóan”-t is jelent, több szótár szerint is.

0
Válasz3 éve

PlayKing1000

Igen

0
9 hónapja

ArmenQrM

a gyereket magukat eszik - ennél nincs jobb :)

5
Válasz3 éve

IstvanMorv

Én el tudnám képzelni azt a megoldást is, hogy "A gyerekek egyedül esznek". Nincs felügyelet, önállóan, magukban, tehát egyedül vannak evés közben.

5
Válasz3 éve

Zsuzsizsuzso

Én úgy közelíteném meg, hogy nem etetik őket. Ez nagy szó lehet cca. 1 éves kor körül...

3
Válasz2 éve

Asperbecsi

Magukban esznek a gyerekek. Szerintem ez is jó!

1
Válasz2 éve

Attila44

Szó szerint: A gyerekek saját maguk által esznek. Elég furán hangzik.

0
Válasz3 éve

ZoltnFejes1

Megőrülök. Egyszer az önmaguk a rossz máskor meg a maguk.

0
Válasz2 éve

Dani769396

Nem

0
Válasz1 éve

krisz96316

És az milyen, hogy a gyerekek leeszik magukat? :)

0
Válasz1 éve

PlayKing1000

Először azt hittem hogy magukat eszik :)

0
Válasz9 hónapja