A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have little to offer."

Fordítás:Keveset tudok felajánlani.

4 éve

17 hozzászólás


skuzsu
skuzsu

miért nem jó a "kevés ajánlani valóm van"?

1 éve

johalasz46

Ez már tetszetősebb, szerintem: I have = nekem van ! - mégpedig egy kevés felajánlani (valóm). OK ! - szerintem.

9 hónapja

danubajusz

vagy az "Egy keveset felajánlok" pl?

1 éve

miklos44

Én is a "kell"-t látom és nem a "tudok".t.

4 éve

gsziszi

Kevesem van felajánlani, ez magyarul úgy szól, hogy keveset tudok felajánlani. Itt a have azt jelenti, hogy nekem van.

4 éve

miklos44

Köszönöm, logikus, de angol agy kell hozzá, ami persze természetes.

4 éve

krepler

a "have to" a kell-t jelenti (ráadásul külső kényszert), de itt a "to" már az offerhez tartozik

4 éve

gsziszi

vagyis semmi köze a have to-hoz

4 éve

johalasz46

Igen, ezzel már találkoztam egyszer: ha a to távolabb áll, akkor már nem have to ! Viszont a "tudok, képes vagyok" = CAN ! Tehát a magyar forditás itt nem helyes!

9 hónapja

ancsapiroska

Keveset ajanlhatok

4 éve

miskei
miskei

Hol itt a "tudok"

4 éve

GergelyMol1

Kicsit miért nem jó?

4 éve

Bcsva
Bcsva

A "kevés, amit ajánlhatok" miért nem jó?

2 éve

malackutya

Remes egy mondat. A magyarazat nyögvenyelős.

7 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

I have little to offer - Kevesem van amit ajánlhatok! Roppant magyartalan de fordításilag ez a jó. I can offer little - Keveset tudok ajánlani

4 hónapja

TthKlmn

I know little to offer

1 hónapja

eminens2

Kevés kínálni valóm van. Elfogadta: 2018.09.18.

3 hete