"Our clothes"

Fordítás:A mi ruháink

February 27, 2014

16 hozzászólás


vendree

"We have suit" = "Van öltönyünk" és nem "Mi öltönyünk", ha mást mond a program, akkor téved. Más kérdés a valóság tartalom, hacsak nem többünknek van egy öltönye... Üdv: VE

September 16, 2014

papi1982

Mi ruháink vagy A mi ruháink

January 14, 2015

BatizLevente

Ugye?

March 17, 2018

mik.del

Mi ruháink miért nem jó? :(

February 4, 2015

tibonova

Mert a birtokos szerkezethez mindig kell névelő a magyarban, a mi pedig elhagyható, hacsak nem egy olyan mondatot fogalmazunk meg, ahol fontos kiemelni duplán.

July 20, 2015

ReszEszti

Miklós Deli Ezt én sem értem

July 26, 2015

Td007

Nem tom kellene hozzá THE de nincs és a magyar ugyis igy mondja

May 7, 2017

eminens2

Ha birtokos névmás van a főnév előtt, nem használ az angol nyelv határozott névelőt. Pl. my house = az én házam, our clothes = a mi ruháink. 2018.12.03.

December 3, 2018

CojocriuBi1

MERT NEM NAGY BETŰ!!!!!!!!!!!!!!!!!! TE HŰJE

February 14, 2018

Mategm

A fordításom jó volt, azt nem értem, hogy egy előző nekifutásban amikor azt kérdezte, hogy Mi öltönyünk és azt írtam rá: our suit, akkor azt nem fogadta el, hanem úgy kellett volna We have suit. Nem értem, miért más a kettő azáltal, hogy itt ruha, ott meg öltöny?

July 14, 2014

ReszEszti

A névelőt kihagytam ezért nem fogadta el.nem értem! Ha valaki tudja elmondaná? Elöre is köszi

July 26, 2015

gyula.kun9

"Mi ruháink" miért nem jó? Ááá

September 2, 2015

sirbob5

"A mi ruhánk" ez miért nem jó?

December 31, 2015

eminens2

Talán a többesszám miatt: clothes = ruhák 2018.12.03.

December 3, 2018

Mategm

És akkor ez alapján mi lenne a ruha? Cloth? :D A helyes válasz inkább ott keresendő hogy többünknek nem egy ruhája van, hanem több.

December 3, 2018

Sziszke5

Mi ruháinkat nem fogadta el. Miért?

January 12, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.