A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our clothes"

Fordítás:A mi ruháink

4 éve

20 hozzászólás


vendree
vendree

"We have suit" = "Van öltönyünk" és nem "Mi öltönyünk", ha mást mond a program, akkor téved. Más kérdés a valóság tartalom, hacsak nem többünknek van egy öltönye... Üdv: VE

4 éve

papi1982

Mi ruháink vagy A mi ruháink

3 éve

BatizLevente

Ugye?

7 hónapja

mik.del

Mi ruháink miért nem jó? :(

3 éve

tibonova

Mert a birtokos szerkezethez mindig kell névelő a magyarban, a mi pedig elhagyható, hacsak nem egy olyan mondatot fogalmazunk meg, ahol fontos kiemelni duplán.

3 éve

ReszEszti

Miklós Deli Ezt én sem értem

3 éve

Td007

Nem tom kellene hozzá THE de nincs és a magyar ugyis igy mondja

1 éve

CojocriuBi1

MERT NEM NAGY BETŰ!!!!!!!!!!!!!!!!!! TE HŰJE

8 hónapja

Mategm
Mategm

A fordításom jó volt, azt nem értem, hogy egy előző nekifutásban amikor azt kérdezte, hogy Mi öltönyünk és azt írtam rá: our suit, akkor azt nem fogadta el, hanem úgy kellett volna We have suit. Nem értem, miért más a kettő azáltal, hogy itt ruha, ott meg öltöny?

4 éve

ReszEszti

A névelőt kihagytam ezért nem fogadta el.nem értem! Ha valaki tudja elmondaná? Elöre is köszi

3 éve

gyula.kun9

"Mi ruháink" miért nem jó? Ááá

3 éve

sirbob5

"A mi ruhánk" ez miért nem jó?

2 éve

Sziszke5

Mi ruháinkat nem fogadta el. Miért?

2 éve

Romdarmed

A mi ruházatunk miért nem helyes?

4 éve

ReszEszti

A ruha és a ruházat között van külömbség

3 éve

luca200314

Es sem jo, mi az hogy a ruhaink????

4 éve

TheBelorn

Nem mert nincs ott az hogy "mi„ A mi ruháink.

4 éve

animanika

Mi ruhájaink miért nem jó???????

4 éve

TheBelorn

Mert nincs ott az "a„... A mi ruháink.

4 éve

Csuppa

Szerintem gondold át.

4 éve