"Ourclothes"

Fordítás:A mi ruháink

4 éve

16 hozzászólás


vendree
vendree

"We have suit" = "Van öltönyünk" és nem "Mi öltönyünk", ha mást mond a program, akkor téved. Más kérdés a valóság tartalom, hacsak nem többünknek van egy öltönye... Üdv: VE

4 éve

papi1982

Mi ruháink vagy A mi ruháink

3 éve

BatizLevente

Ugye?

8 hónapja

mik.del

Mi ruháink miért nem jó? :(

3 éve

tibonova

Mert a birtokos szerkezethez mindig kell névelő a magyarban, a mi pedig elhagyható, hacsak nem egy olyan mondatot fogalmazunk meg, ahol fontos kiemelni duplán.

3 éve

ReszEszti

Miklós Deli Ezt én sem értem

3 éve

Td007

Nem tom kellene hozzá THE de nincs és a magyar ugyis igy mondja

1 éve

eminens2

Ha birtokos névmás van a főnév előtt, nem használ az angol nyelv határozott névelőt. Pl. my house = az én házam, our clothes = a mi ruháink. 2018.12.03.

1 hete

CojocriuBi1

MERT NEM NAGY BETŰ!!!!!!!!!!!!!!!!!! TE HŰJE

9 hónapja

Mategm
Mategm

A fordításom jó volt, azt nem értem, hogy egy előző nekifutásban amikor azt kérdezte, hogy Mi öltönyünk és azt írtam rá: our suit, akkor azt nem fogadta el, hanem úgy kellett volna We have suit. Nem értem, miért más a kettő azáltal, hogy itt ruha, ott meg öltöny?

4 éve

ReszEszti

A névelőt kihagytam ezért nem fogadta el.nem értem! Ha valaki tudja elmondaná? Elöre is köszi

3 éve

gyula.kun9

"Mi ruháink" miért nem jó? Ááá

3 éve

sirbob5

"A mi ruhánk" ez miért nem jó?

2 éve

eminens2

Talán a többesszám miatt: clothes = ruhák 2018.12.03.

1 hete

Mategm
Mategm

És akkor ez alapján mi lenne a ruha? Cloth? :D A helyes válasz inkább ott keresendő hogy többünknek nem egy ruhája van, hanem több.

1 hete

Sziszke5

Mi ruháinkat nem fogadta el. Miért?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.