A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I did not follow the woman."

Fordítás:Nem követtem a nőt.

4 éve

9 hozzászólás


Zolib

Amikor hallgatom a mondatot es le kell irnom angolul amit hallok mibol derul ki hogy egyes vagy tobbes szamban van a "no"?

4 éve

radnaitomi

Onnan, hogy más a kiejtésük.

  • woman /ˈwʊmən/ = nő

  • women /ˈwɪmɪn/ = nők

Magyar betűkkel nehéz leírni, hiszen az angol nyelv nem ugyanazokat a hangokat használja, de a legközelebbi átírás: vumön illetve vimin.

4 éve

miskei
miskei

az "asszonyt" nem fogadja el.

4 éve

radnaitomi

akkor jelentsd!

4 éve

Attila44

Azt még én sem fogadnám el. Hülyén hangzik magyarul. Hogy jut ilyen az eszetekbe, hogy a nő 23. szinonimáját használjátok?

3 éve

jcsabax
jcsabax

Ráadásul az asszony nem is szinonímája a nőnek. Attól még itt lehet, hogy jó, de ennek utána kellene nézni.

1 éve

djk11
djk11

ja nekem se :) pedig eltelt egy év....

3 éve

BlueFish627

A nő helyett asszony miért nem jó (és időnként máshol sem a Duolingoban)?

3 éve

PeterKaton
PeterKaton

"nem követtem az asszonyt", ez magyar! a woman nemcsak nőt jelent!

2 éve