Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Gayret eksikliği yok."

Çeviri:There is no lack of effort.

4 yıl önce

9 Yorum


emirsener

Fiil olsaydı not kullanmak zorunlu olurdu. Ama effort fiil olmadıgı için no/not tercihi yapabildik. Eğer tercihimizi no yerine not tan yana kullansaydık a gelmesi kural gereği zorunlu olurdu

2 yıl önce

Bern424366

Neden It is no yazınca yanlış oluyor da It's no yazınca doğru kabul ediliyor

10 ay önce

Howyoudoing11

Çok uzun zaman olmuş ama ''It's'' hem it is hem de it has olarak kullanılıyor.Cümlede kullanılması gereken it has olduğundan kabul ediyor.

3 hafta önce

david504745

The lack of effort does not exist. bunu da kabul etmedi

2 ay önce

maerdem

"food lack" oluyor da neden "effort lack" olmuyor ?

3 yıl önce

yeldaaytua

Sorulmuş ama cevap gelmediği için tekrar sormak istedim: "a" neden kullaniliyor

2 yıl önce

mitMutlu4

Niye genis zaman olmuyor

6 ay önce

tansudasli

var yok dir : hepsi am is are

3 ay önce

Tolgazorba

Gayret eksikligi yok. (Burada iyelik eki gibi de duruyor.) He is not lack of effort. Bu da dogru.

3 hafta önce