1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Gayret eksikliği yok."

"Gayret eksikliği yok."

Çeviri:There is no lack of effort.

February 27, 2014

12 Yorum


emirsener

Fiil olsaydı not kullanmak zorunlu olurdu. Ama effort fiil olmadıgı için no/not tercihi yapabildik. Eğer tercihimizi no yerine not tan yana kullansaydık a gelmesi kural gereği zorunlu olurdu


Benan424366

Neden It is no yazınca yanlış oluyor da It's no yazınca doğru kabul ediliyor


Howyoudoing11

Çok uzun zaman olmuş ama ''It's'' hem it is hem de it has olarak kullanılıyor.Cümlede kullanılması gereken it has olduğundan kabul ediyor.


david504745

The lack of effort does not exist. bunu da kabul etmedi


suleoz.

Neden not degil no kullanilir


tansudasli

bu bir kalıp.

lack of something : bir şeyin eksikliği gördüğünüz an,

there is (no) lack of something i yapıştırmanız gerek.

mantık yok (var da yok.) . kalıp var. erbezleyin ki konuşabilin.


maerdem

"food lack" oluyor da neden "effort lack" olmuyor ?


yeldaaytua

Sorulmuş ama cevap gelmediği için tekrar sormak istedim: "a" neden kullaniliyor


mitMutlu4

Niye genis zaman olmuyor


tansudasli

var yok dir : hepsi am is are


Tolgazorba

Gayret eksikligi yok. (Burada iyelik eki gibi de duruyor.) He is not lack of effort. Bu da dogru.


Erdalbro

Acayip acaip cümleler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.