"Gayret eksikliği yok."

Çeviri:There is no lack of effort.

4 yıl önce

21 Yorum


emirsener

Fiil olsaydı not kullanmak zorunlu olurdu. Ama effort fiil olmadıgı için no/not tercihi yapabildik. Eğer tercihimizi no yerine not tan yana kullansaydık a gelmesi kural gereği zorunlu olurdu

2 yıl önce

Bern424366

Neden It is no yazınca yanlış oluyor da It's no yazınca doğru kabul ediliyor

1 yıl önce

Howyoudoing11

Çok uzun zaman olmuş ama ''It's'' hem it is hem de it has olarak kullanılıyor.Cümlede kullanılması gereken it has olduğundan kabul ediyor.

3 ay önce

david504745

The lack of effort does not exist. bunu da kabul etmedi

5 ay önce

suleoz.

Neden not degil no kullanilir

4 yıl önce

tansudasli

bu bir kalıp.

lack of something : bir şeyin eksikliği gördüğünüz an,

there is (no) lack of something i yapıştırmanız gerek.

mantık yok (var da yok.) . kalıp var. erbezleyin ki konuşabilin.

6 ay önce

emreclk

Ben de aynı soruyu şu şekilde sormak istiyorum: 'no' tamam, peki neden 'not' da kabul edilmiyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

not olursa a gerekir. There is not a lack of effort.

4 yıl önce

mert.aktas

Acaba neden "a" gelmesi gerektiğini de açıklar mısınız?

3 yıl önce

Ilyas12b

no ve not un kullanım yerlerini açıklar mısınız

3 yıl önce

Fememed

Hocam ben de there is not a lack of the effort şeklinde yaptım yanlış dedi. the kullanmak cümlenin anlamını değiştiriyor mu burada.

1 yıl önce

trk577122

gayretin eksiği yok gibi bir şey oluyor, anlamı değişiyor biraz sanırım.

1 yıl önce

maerdem

"food lack" oluyor da neden "effort lack" olmuyor ?

3 yıl önce

yeldaaytua

Sorulmuş ama cevap gelmediği için tekrar sormak istedim: "a" neden kullaniliyor

3 yıl önce

mitMutlu4

Niye genis zaman olmuyor

8 ay önce

tansudasli

var yok dir : hepsi am is are

6 ay önce

Tolgazorba

Gayret eksikligi yok. (Burada iyelik eki gibi de duruyor.) He is not lack of effort. Bu da dogru.

3 ay önce

Hisar34
Hisar34

"There is no effortless" seklinde de ayni anlam cikmiyor mu?

3 yıl önce

semsparem
semsparem

There is not lack of effort neden olmadı?

3 yıl önce

cronychucky

Absence de yokluk demek neden kabul etmiyor

3 yıl önce

Ilyas12b

no yerine not kotdum kabul etmedi

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.