Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Мої друзі не любили їх."

Переклад:My friends did not love them.

1 рік тому

1 коментар


Fb8U1
Fb8U1

Them чи their? Them - це об'єктний відмінок займенника they (вони). Відповідає на запитання Кого? (Їх), Кому? (Їм). Their - присвійний займенник прилягаючої групи. Відповідає на запитання Чий? (Їхній). Тепер бачите, що у цьому реченні треба вживати them, і ніяк не their. Про ці займенники докладніше тут: http://easy-english.com.ua/personal-pronouns/, а також тут: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/ Тут же зверніть увагу на абсолютні присвійні займенники, про них в інших уроках. Для багатьох це складна тема.

1 рік тому