A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Azok madarak?"

Fordítás:Are they birds?

0
4 éve

11 hozzászólás


fruzsilany

az " Is this birds? " miért nem jó?

1
Válasz4 éve

Szilva60

Mert a gép szerint a this szót még nem ismerjük. :) Másrészt az "is" egyes szám 3 személy, a madarak pedig többes szám, Are these (vagy those) birds? lenne a helyes, szerintem a this/that/these/those szavak ismeretében.

5
Válasz4 éve

love-4-ever

Hát mer az It this az egyes viszont a birds az többes szám

0
Válasz2 éve

tamas04

They are birds? ezek szerint rossz megoldás? Az "are" miért kerül a mondat elejére?

0
Válasz4 éve

Szilva60

Mert a szórend kérdésnél megfordul. Míg a magyarban értelmes a mondat a szórend változása nélkül és a hangsúly fel vagy levitelével (azok madarak. Azok madarak?), az angolban megfordul are they birds-re. Ugyanígy segéd szavaknál is pl. I don't know (segédige segítségével tagadsz do+ not, kérdésnél Do you know? A segédige előre kerül, hogy mutassa a kérdés jellegét)

14
Válasz14 éve

tamas04

értem. köszönöm!

3
Válasz4 éve

lina0616

A those are birds miért nem jó?

0
Válasz3 éve

Csaji

Mert az nem kérdés... Ez pedig egy kérdés, amit (többes számban) ARE-ral kell kezdeni.

4
Válasz3 éve

lina0616

Rendben, köszönöm:)

0
Válasz3 éve

bela0830

A "DUO" amerikai fejlesztés, így a kérdést szóvégi hangsúllyal is lehet jelezni legalábbis azt hiszem!!!

0
Válasz2 éve

Capi01
Capi01

Köszönöm Csaji! :)

0
Válasz1 hete