1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I tell her no."

"I tell her no."

Fordítás:Nemet mondok neki.

February 27, 2014

19 hozzászólás


Boabour

a magyar gyönyörű nyelv, sokkal árnyaltabb és finomabb, mondhatnám érzékenyebb


JanosKaiser

A "közlöm vele hogy nem" vajon miért nem jó, mikor a "tell"-re hozta, hogy "közölni"???


LiliMller

Nem mennek bele ilyen részeletesen. A magyar nyelvben túl sokféleképpen ki tudod fejezni magad. Sajnos ez ellen nem tehetünk semmit, max azt, hogy próbálunk a program(kissé retardált) "nyelvén" beszélni.


castleofta

Lehet jelenteni hogy van egy másik fordítás és akkor beleírják.


myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!


tomasz93

Én azt írtam,hogy "nemet mondok neki" ,és azt elfogadta.


hor2

neki mondok neki!!-ez irja jo válasznak.azta...................


Ofelsege

Neki mondok neki - ez a jó válasz szerinte :))


KelerDia

Mondom neki nem. Ez jó válasz? Mert nekem ezt adja ki.


GamerHome

Neki mondom nem? Szerintem igazán ki lehetne javítani ezeket a hibákat.


myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??


myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??


myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??


myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??


myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??


myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!


myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!


myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!


myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.