"Itellherno."

Fordítás:Nemet mondok neki.

4 éve

19 hozzászólás


JanosKaiser

A "közlöm vele hogy nem" vajon miért nem jó, mikor a "tell"-re hozta, hogy "közölni"???

4 éve

LiliMller

Nem mennek bele ilyen részeletesen. A magyar nyelvben túl sokféleképpen ki tudod fejezni magad. Sajnos ez ellen nem tehetünk semmit, max azt, hogy próbálunk a program(kissé retardált) "nyelvén" beszélni.

4 éve

castleofta

Lehet jelenteni hogy van egy másik fordítás és akkor beleírják.

3 éve

Boabour

a magyar gyönyörű nyelv, sokkal árnyaltabb és finomabb, mondhatnám érzékenyebb

4 éve

myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!

4 éve

tomasz93

Én azt írtam,hogy "nemet mondok neki" ,és azt elfogadta.

4 éve

hor2

neki mondok neki!!-ez irja jo válasznak.azta...................

4 éve

Ofelsege

Neki mondok neki - ez a jó válasz szerinte :))

3 éve

KelerDia

Mondom neki nem. Ez jó válasz? Mert nekem ezt adja ki.

4 éve

GamerHome

Neki mondom nem? Szerintem igazán ki lehetne javítani ezeket a hibákat.

4 éve

myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??

4 éve

myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??

4 éve

myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??

4 éve

myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??

4 éve

myplay5656

Én nem mesélek neki. - Ez rossz válasz. Én neki mondok neki. - Jó válasz !! ??

4 éve

myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!

4 éve

myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!

4 éve

myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!

4 éve

myplay5656

Na ne már . . ennyiszer nem írtam be !!

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.